لغو برنامه های عمومی در تأسیسات گردشگری استان کرمان

به گزارش مجله جهانگیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: برگزاری برنامه های عمومی شامل همایش ها، نشست ها و جشن ها در سالن های تاسیسات گردشگری استان کرمان لغو شد.

لغو برنامه های عمومی در تأسیسات گردشگری استان کرمان

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه تور به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی، نظارت بر تاسیسات گردشگری برای مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را ضروری دانست و اظهار کرد: در این راستا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تأسیسات گردشگری الزامی است.

او اضافه نمود: برگزاری هرگونه همایش، نشست، جشن و مراسم در سالن های هتل ها و سایر تأسیسات و مراکز گردشگری تا اطلاع بعدی ممنوع است.

فعالی توضیح داد: بر اساس دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر عفونت زدایی تمامی اماکن اقامتی برای مقابله با ویروس کرونا، تمامی تجهیزات هتل های استان کرمان در حال ضدعفونی شدن هستند.

او در سرانجام یادآور شد: استان کرمان دارای 36 هتل و هتل آپارتمان، 30 مهمانپذیر، 6 هتل سنتی، 14 سفره خانه سنتی و 55 مجتمع تفریحی و پذیرایی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 476

به "لغو برنامه های عمومی در تأسیسات گردشگری استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو برنامه های عمومی در تأسیسات گردشگری استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید