فیلمی که چشم همه را گرفته است، اما تامسون امسال اسکار می گیرد؟

به گزارش مجله جهانگیر، هشتادمین دوره جشنواره فیلم ونیز در حالی از نیمه گذشت که در پنج روز اول جشنواره، بیچارگان بیشتر از بقیه فیلم ها مورد توجه منتقدان قرار گرفته است .

فیلمی که چشم همه را گرفته است، اما تامسون امسال اسکار می گیرد؟

در این زمینه ،منتقدان ایتالیایی و جدول منتقدان بین المللی با هم اشتراک نظر دارند و در دو جدولی که آنها به فیلم های نمایش داده شده در ونیز ستاره و امتیاز می دهند، بیچارگان ساخته یورگس لانتیموس در صدر قرار گرفته است.

از نگاه منتقدان بین المللی، بیچارگان با برآیند 4.5 ستاره از 5 پیشتاز است. شیطان وجود ندارد ساخته ریوسوکه هاماگوچی و جانور ساخته برتران بونلو با امتیاز 3.75 ستاره در رده بعدی قرار دارند. فیلم بردلی کوپر، مایسترو با امتیاز 3.40 در رده سوم جدول است. آدم کش با امتیاز 3.30 در رده چهارم این جدول قرار گرفته و در قعر جدول فیلم افتتاحیه جشنواره فرمانده با امتیاز 2.25 است. در این جدول منتقدان سایت های اسکرین دیلی، هالیوود ریپورتر، لوموند، در رپ و.... به فیلم های بخش مسابقه ستاره می دهند.از نگاه منتقدان ایتالیایی بیچارگان با برآیند امتیاز 4 از 5 ستاره پیشتاز است. منتقدان ایتالیایی شیطان وجود ندارد ساخته هاماگوچی را با امتیاز 3.9 از 5 ستاره در رده دوم جدول شان قرار دادند. سومین فیلم محبوب منتقدان ایتالیایی، مایستر با امتیاز 3.3 است.فیلم دیوید فینچر با امتیاز 3.1 چهارمین فیلم محبوب منتقدان ایتالیایی است. کمترین فیلمی که ایتالیایی ها دوست داشتند، فیلم سوفیا کاپولا ، پریسیلا است. که در قعر جدول با امتیاز 2.5 قرار گرفته است. در حالی که منتقدان بین المللی به این فیلم امتیاز 3.4 دادند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 شهریور 1402 بروزرسانی: 17 شهریور 1402 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2050

به "فیلمی که چشم همه را گرفته است، اما تامسون امسال اسکار می گیرد؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "فیلمی که چشم همه را گرفته است، اما تامسون امسال اسکار می گیرد؟" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمی که چشم همه را گرفته است، اما تامسون امسال اسکار می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید