فعالیت های پژوهشی دانشگاه آزاد هرمزگان براساس موقعیت جغرافیایی معین می شوند

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان گفت: فعالیت های پژوهشی و فناورانه دانشگاه آزاد هرمزگان و واحد های زیرمجموعه آن، بر اساس موقعیت جغرافیایی مشخص شده اند.

فعالیت های پژوهشی دانشگاه آزاد هرمزگان براساس موقعیت جغرافیایی معین می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ادامه تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

احسان کامرانی، رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد تاکید رهبری در بیانیه گام دوم بر حرکت جامعه دانشگاهی در راستا تقویت فرایند رو به رشد و اطلاح خلاها و نگاه آسیب شناسانه دانشگاه به جامعه گفت: دانشگاه آزاد هرمزگان به این موضوع توجه ویژه ای داشته و همیشه سعی شده راستا فعالیت های دانشگاه در حوزه های علمی و فناوری و تحقیقاتی و پژوهشی به همین دلیل باشد.

کامرانی افزود: مسئله محوری تحقیقات و فعالیت های دانشگاهی یکی از موارد مورد تاکید دانشگاه آزاد هرمزگان در تمام برهه ها بوده و تا جایی که در توان داشته ایم این مهم را محقق نموده ایم و فضایی برای دانشجویان مهیا نموده ایم که در این زمینه فعالیت داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان ابراز کرد: دانشگاه آزاد هرمزگان دارای 18 واحد و مرکز دانشگاهی است و برای این واحد ها برنامه هایی مدون شده که در زمینه توسعه علم و فناوری و رشد پژوهشی کشور موثر واقع شوند.

وی گفت: توسعه علم و پژوهش قطعا باعث رشد مالی کشور در آینده می گردد و از این رو نباید از این مهم غافل شویم. به همین دلیل دانشگاه آزاد هرمزگان و واحد های آن، براساس شرایط جغرافیایی که دارند در بخش های خاصی فعالیت دارند. این بخش ها شامل کشاورزی، گردشگری، معدن و... می شوند و الزاما به یک بخش خاص محدود نمی شوند و مهارت هایی که به دانشجویان و صاحبان ایده در دانشگاه آموخته می گردد نیز در همین جهت بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان تاکید نمود: دانشگاه آزاد هرمزگان خوشبختانه به سمت مسئله محوری در حرکت است و بنا داریم برنامه هایی که در پیش می گیریم در راستای رشد و توسعه علم و فناوری باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 539

به "فعالیت های پژوهشی دانشگاه آزاد هرمزگان براساس موقعیت جغرافیایی معین می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های پژوهشی دانشگاه آزاد هرمزگان براساس موقعیت جغرافیایی معین می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید