فدراسیون فوتبال عراق: نمی دانیم بازی با ایران در بصره برگزار می گردد یا نه!

به گزارش مجله جهانگیر، عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق گفت: من با رئیس فدارسیون فوتبال ایران (مهدی تاج) هم دیدار داشتم که او هیچ درخواستی برای تغییر محل بازی و یا عدم تمایل به بازی در بصره نداشت.

فدراسیون فوتبال عراق: نمی دانیم بازی با ایران در بصره برگزار می گردد یا نه!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عبدالخاق مسعود در مصاحبه با الجزیره قطر گفت: تظاهرات در عراق همانند هنگ کنگ یک موضوع طبیعی است و نگران کننده به نظر نمی رسد. با این وجود نمی دانیم در روز برگزاری بازی با ایران (23 آبان) و بحرین (28 آبان) شرایط چطور خواهد بود و آیا مکان و ورزشگاه برگزاری این بازی ها تغییر می نماید یا نه. من با رئیس فدارسیون فوتبال ایران (مهدی تاج) هم دیدار داشتم که او هیچ درخواستی برای تغییر محل بازی و یا عدم تمایل به بازی در بصره نداشت.

این رسانه قطری در ادامه به نقل از سردبیر گروه ورزشی روزنامه الدستور عراق نوشت: اوضاع در شهر بصره با انجام اقداماتی، در حال آرام شدن است و بازی ایران در این شهر برگزار خواهد شد.

این درحالی است که حیدر محمود، مربی تیم ملی فوتبال عراق اعلام نموده: بازی با تیم های ایران و بحرین ممکن است در خارج از بصره برگزار گردد و محل برگزاری این دو بازی ممکن است اربیل یا خارج از عراق باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 265

به "فدراسیون فوتبال عراق: نمی دانیم بازی با ایران در بصره برگزار می گردد یا نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال عراق: نمی دانیم بازی با ایران در بصره برگزار می گردد یا نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید