نامجومطلق: تیم ملی همواره در روزهای سخت، نتیجه خوبی گرفته است، فدراسیون فوتبال برترین تصمیم را گرفت

به گزارش مجله جهانگیر، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با استناد به اینکه تیم ملی همواره در روزهای سخت نتایج خوبی کسب نموده، به موفقیت این تیم در دیدارهای پیش رو خوش بین است.

نامجومطلق: تیم ملی همواره در روزهای سخت، نتیجه خوبی گرفته است، فدراسیون فوتبال برترین تصمیم را گرفت

مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان برای صعود از گروه C مقدماتی جام جهانی گفت: تیم ملی در سخت ترین دوران خود واقع شده است. متأسفانه خودمان با انتخاب های غلطی که در گذشته انجام دادیم تیم ملی کشورمان را گرفتار کردیم و امروز این تیم برای صعود باید تمام دیدارهایش را ببرد. با این حال به موفقیت تیم ملی امیدواریم، چرا که فوتبالیست های ما مرد روزهای سخت هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان توانمندی در اردوی تیم ملی حضور دارند. لژیونرهای بسیار خوبی هم داریم که در لیگ های اروپایی کیفیت خوب شان را نشان دادند و می توانند در این روزهای سخت عصای دست کادر فنی باشند. هر چقدر که از سختی کار بگوییم باید توانایی و کیفیت بالای بازیکنان مان را هم مدنظر قرار بدهیم. همانطور که گفتم بازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند و می دانند که چطور از این مرحله سخت عبور نمایند. در واقع هر وقت کار برای ما سخت تر شده است، نتیجه ای خوب گرفتیم. ما در مقدماتی جام جهانی در سال های 1998 و 2014 هم در شرایط سختی مقابل استرالیا و کره جنوبی در خانه شان جواز صعود به جام جهانی را کسب کردیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: با همت بچه ها و تدبیر کادر فنی تیم ملی می توانیم از این مرحله به سلامت عبور کنیم و هر چهار بازی مان را با موفقیت پشت سر بگذاریم، چون موفقیت فوتبال ملی ما باعث رشد و پیشرفت تمام ارکان فوتبال مان از جمله بازیکنان، مربیان و باشگاه ها خواهد شد. من امیدوارم که بتوانیم مقابل عراق و بحرین برترین عملکرد مان را به نمایش بگذاریم و به اسم تیم اول گروه مان صعود کنیم، چون با توجه به شرایط نو مسابقات، صعود به اسم تیم دوم خیلی سخت است و نباید اصلاً به دوم شدن فکر کنیم.

نامجومطلق با اشاره برگزاری اردوی تیم ملی در کیش و نحوه آماده سازی شاگردان اسکوچیچ خاطر نشان کرد: بازی های مقدماتی جام جهانی در شرایطی برگزار می گردد که بازیکنان داخلی از یک لیگ فرسایشی و بازی های فشرده به اردو اضافه شدند و از طرف دیگر هم لژیونرها در کوران مسابقات باشگاهی اروپایی بودند و زمانی برای انجام تمرینات فشرده و ایجاد هماهنگی بین بازیکنان وجود نداشته است. به عقیده من بهتر این بود که یک یا دو بازی تدارکاتی را برنامه ریزی می کردیم تا بازیکنان با آمادگی و هماهنگی بیشتری به بحرین بروند.

وی در پاسخ به این پرسش که ارزیابی اش از حضور کریم باقری در تیم ملی چیست، گفت: حضور باقری در کادر فنی تیم ملی را مثبت می بینم. به هرحال او چهره ای شناخته شده در فوتبال ماست و می تواند در ایجاد همدلی و رفاقت بین بازیکنان تأثیر پررنگی داشته باشد. به همین علت اضافه شدن کریم باقری به اردوی تیم ملی هم می تواند برای کادر فنی و هم بازیکنان مثبت باشد و فدراسیون فوتبال با این کار برترین تصمیم را برای تیم ملی گرفت.

به گزارش خبرنگاران، ایران در صندلی سوم جدول گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر واقع شده است و روزهای 13، 17، 21 و 25 خرداد، به ترتیب به مصاف هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1466

به "نامجومطلق: تیم ملی همواره در روزهای سخت، نتیجه خوبی گرفته است، فدراسیون فوتبال برترین تصمیم را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: تیم ملی همواره در روزهای سخت، نتیجه خوبی گرفته است، فدراسیون فوتبال برترین تصمیم را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید