اسدی: برای سفر به هنگ کنگ، منتظر نظر فیفا هستیم

به گزارش مجله جهانگیر، حمیرا اسدی، رییس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال می گوید: فرودگاه های این کشور بسته شده و ما اگر ببینیم این بحران ادامه دارد و فیفا نظری نداده، قطعاً پیگیری های مان را ادامه می دهیم.

اسدی: برای سفر به هنگ کنگ، منتظر نظر فیفا هستیم

اسدی: برای سفر به هنگ کنگ، منتظر نظر فیفا هستیم

تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه 13 شهریور ماه برای برگزاری بازی مقابل هنگ کنگ راهی چین می گردد تا سه شنبه 19 شهریور ماه در نخستین دیدار خود در گروه سوم رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین، میهمان هنگ کنگ باشد. اغتشاشات و ناآرامی های اخیر اما به تعطیلی فرودگاه های هنگ کنگ منجر شده و سفر تیم ملی فوتبال ایران را با اما و اگر همراه نموده است.

همه این اتفاقات اما در حالی است که کمیته بین الملل فدراسیون از چندین هفته پیش و قبل از اینکه اخبار ناآرامی های این کشور پررنگ گردد، پیگیر شرایط هنگ کنگ بوده و درباره تغییر محل برگزاری این بازی با فیفا نامه نگاری هایی را داشته که نتیجه این نامه نگاری ها پیگیری فیفا درباره شرایط کشور میزبان شده است.

حمیرا اسدی، رییس کمیته بین الملل، در همین رابطه می گوید: درباره شرایط هنگ کنگ گزارش وضعیت امنیتی را برای فیفا فرستاده ایم و فدراسیون جهانی فوتبال اعلام نموده که ناظر امنیتی اش را به این کشور فرستاده تا شرایط را برای میزبانی رصد کند و پیگیری های لازم را انجام دهد. به هرحال ما دو هفته پیش آخرین نامه مان را که گزارشی رسمی در این رابطه بوده برای فیفا فرستاده ایم و باید ببینیم خود فیفا درباره وضعیت هنگ کنگ چه ارزیابی و نظری خواهد داشت.

اسدی البته درباره فعالیت های فدراسیون میزبان این طور شرح می دهد: فدراسیون میزبان می گوید همه چیز برای میزبانی مهیاست. ویزاهای مورد احتیاج صادر شده و هتل محل اقامت تیم ملی رزرو شده است. در واقع آن ها مدعی هستند که هیچ مسئله ای وجود ندارد اما برای سفر به هنگ کنگ، ما منتظر نظر فیفا هستیم.

رییس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال می گوید: این موضوع در حال پیگیری است. به هرحال باید تا امروز نتیجه نهایی معین گردد. آخرین خبر این بوده که فرودگاه های این کشور بسته شده و ما اگر ببینیم این بحران ادامه دارد و فیفا نظری نداده، قطعاً پیگیری های مان را ادامه می دهیم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 65

به "اسدی: برای سفر به هنگ کنگ، منتظر نظر فیفا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسدی: برای سفر به هنگ کنگ، منتظر نظر فیفا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید