تور قطر: تیم ملی ایران کدام کمپ و هتل قطر را انتخاب می نماید؟

به گزارش مجله جهانگیر، پس از بازدید مسئولان فدراسیون فوتبال از قطر، سه کمپ و هتل به کمیته برگزاری مسابقات معرفی شده است.

تور قطر: تیم ملی ایران کدام کمپ و هتل قطر را انتخاب می نماید؟

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

مجتبی خورشیدی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگاران، درباره بازدید از کمپ و هتل های کشور قطر برای اسکان تیم ملی فوتبال ایران در این کشور در خلال برگزاری جام جهانی 2022 قطر گفت: در این بازدید 38 کمپ به ما معرفی شده بود که از این تعداد 25 کمپ قبلا به وسیله تیم های ملی مختلف رزرو شده بود. در نتیجه از 13 کمپ مختلف بازدید داشتیم و گزینه های خودمان را نهایی کردیم و سه کمپ موردنظر خودمان را به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کردیم.

او درباره انتخاب کمپ الریان به عنوان اولین گزینه تیم ملی اظهار کرد: الریان یکی از گزینه هاست. ما دو گزینه دیگر را هم معرفی کردیم که اجازه بدهید نام نبریم تا در نهایت یک از گزینه ها نهایی گردد. باید ببینیم کدام یکی از کمپ و هتل ها را برنده می شویم. بعد از قرعه کشی جام جهانی که در روز اول آوریل برگزار می گردد، کمپ و هتل تیم ها هم نهایی خواهد شد.

خورشیدی در واکنش به این سوال که آیا دیگر تیم های ملی حاضر در جام جهانی کمپ و هتل خود را نهایی نموده اند؟ گفت: همه گزینه های مدنظر خود را اعلام نموده اند. هیچ کس هم خبر ندارد که کدام تیم چه مکانی را انتخاب نموده است. ما مقداری کند و کاو کردیم و فهمیدیم که قطر، برزیل، آرژانتین و ... کجا را انتخاب نموده اند.

او در پاسخ به این سوال که آیا دراگان اسکوچیچ هم در جریان فرآیند تصمیم گیری برای انتخاب کمپ و هتل تیم ملی قرار داشت؟ گفت: ما با آقای اسکوچیچ هم صحبت کردیم. به خصوص دقیقه به دقیقه با آقای عزیزی خادم در تماس بودیم و خودشان این فرآیند را کنترل می کردند. به اسکوچیچ ایمیل زدیم و او هم جواب ما را داد و در نهایت تصمیم گیری نهایی انجام شد.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این سوال که انتخاب هتل و کمپ مناسب بر اساس چه معیارهایی انجام می گردد؟ گفت: موارد بسیاری است. 30 مورد نوشته بودیم و بر اساس آن تصمیم گرفتیم. انتخاب هتل از نگاه یک جهانگرد با انتخاب یک تیم فرق دارد. هتل مدنظر تیم ملی باید استانداردهای یک تیم ورزشی را داشته باشد. مواردی مانند فاصله هتل تا زمین تمرین و امکاناتی مانند سالن غذاخوری و جلسات مجزا مدنظر است. با توجه به اینکه می خواستیم تیم ما در آرامش باشد و موارد مختلف لحاظ گردد، سه انتخاب نهایی خودمان را اعلام کردیم.

به گزارش خبرنگاران، در دوره گذشته جام جهانی روسیه، تیم ملی ایران در کمپ لوکوموتیو مسکو روسیه اقامت داشت که به وسیله ایتالیا رزرو شده بود اما به دلیل ناکامی این تیم در صعود به جام جهانی، تیم ملی ایران توانست از این کمپ استفاده کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1788

به "تور قطر: تیم ملی ایران کدام کمپ و هتل قطر را انتخاب می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: تیم ملی ایران کدام کمپ و هتل قطر را انتخاب می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید