رقابت اسماعیلی و نعمتی با ژاوی برای عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله جهانگیر، هافبک های دو تیم استقلال و پرسپولیس برای اینکه به عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 لقب بگیرند، رقیبی به نام ژاوی ارناندس را پیش رو دارند.

رقابت اسماعیلی و نعمتی با ژاوی برای عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از کابران خود خواست تا بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 را انتخاب کنند که نام فرشید اسماعیلی و سیامک نعمتی هم در میان گزینه ها دیده می شود.

AFC درخصوص این دو بازیکن نوشت:

فرشید اسماعیلی

5 پاس گل (رتبه اول میان هافبک ها)، 16 دریبل پیروز از 26 دریبل و 69 درصد تکل پیروز

فرشید اسماعیلی در کسب بهترین نتیجه استقلال در رقابت ها پس از صعود آنها به نیمه نهایی رقابت ها در سال 2013، مولفه ای کلیدی بود. او پنج گل از 15 گل استقلال را در این مسابقات ساخت تا به غول های ایرانی برای صعود از سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

این هافبک هجومی که در بازی با هر دو پا و نیز حرکت به سمت مدافعان حریف مهارت دارد، در تکل زدن هم بسیار قوی بود و در دوسوم آنها پیروز شد.

سیامک نعمتی

2 گل، 25 تکل پیروز (رتبه اول مشترک میان هافبک ها) و 20 دریبل پیروز

نعمتی در بهترین عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، بیش از نقش خود را بازی کرد. در دیداری که بیشتر به خاطر واکنش علیرضا بیرانوند مقابل ژاوی به یاد مانده است، فراموش کردن گل تعیین کننده این هافبک کار آسانی بود.

غول های تهران در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات از السد عقب بودند که نعمتی با ضربه والی خود، گل تعیین کننده مسابقات را به ثمر رساند. یک کارت قرمز در بازی رفت فینال به معنی خاتمه تلخ تورنمنت برای او بود.

ریکاردو گولارت از گوانجو اورگرانده چین، سرجینیو از کاشیما آنتلرز ژاپن، میسلاو اورسیچ از اولسان هیوندای ژاپن، اسکار از شانگهای SIPG چین، ژاوی از السد قطر، نام تائه هی و کریم بوضیاف از الدحیل قطر و لی جائه سونگ از جئونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی، سایر گزینه های عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 هستند.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 896

به "رقابت اسماعیلی و نعمتی با ژاوی برای عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت اسماعیلی و نعمتی با ژاوی برای عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید