استادیوم امام رضا(ع) مشهد میزبان رقابتهای جام قهرمانان آسیا است

به گزارش مجله جهانگیر، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: استادیوم امام رضا(ع) مشهد محل میزبانی تیم شهرخودرو خراسان در چارچوب رقابتهای پلی آف جام قهرمانان فوتبال آسیا از تیمهای میهمان است.

استادیوم امام رضا(ع) مشهد میزبان رقابتهای جام قهرمانان آسیا است

از وبلاگ ساعت دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محسن حیدری پنجشنبه 21 آذر اضافه کرد: همه موافقتنامه های لازم برای استادیوم امام رضا(ع) مشهد به عنوان محل میزبانی تیم فوتبال شهرخودروی استان خراسان رضوی از تیمهای میهمان در چارچوب رقابتهای پلی آف جام قهرمانان فوتبال آسیا اخذ و مورد تایید فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

وی به همکاری خوب آستان قدس رضوی برای بهره گیری از استادیوم امام رضا(ع) که متعلق به آن آستان است نیز اشاره و بیان نمود: شهرخودرو خراسان روز یکم بهمن ماه آینده در استادیوم امام رضا(ع) به مصاف برنده ملاقات تیمهای باشگاهی فوتبال نماینده کشورهای هند و بحرین خواهد رفت.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: تیم مشهدی شهر خودرو در صورت فزونی در ملاقات یک بهمن آینده، در دور بعدی ملاقاتها روز هشتم همان ماه به مصاف نماینده باشگاههای فوتبال قطر می رود.

وی گفت: پیروزی شهر خودرو در همه این ملاقاتها سبب صعود این تیم از مرحله پلی آف جام قهرمانان فوتبال آسیا می گردد تا در گروه بی رقابتها با تیمهای الهلال عربستان، الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان هم گروه گردد.

حیدری اضافه کرد: مرحله گروهی لیگ فوتبال قهرمانان آسیا هم از روز 21 بهمن ماه آینده شروع خواهد شد.

او یادآوری کرد: تیم شهر خودرو خراسان در گروه بی لیگ فوتبال قهرمانان آسیا واقع شده است که به گروه مرگ مشهور است.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: امیدواریم این تیم محبوب خراسانی با بهره گیری از کادر فنی، سرمربی و بازیکنان شایسته خود بتواند در مصاف با تیمهای مدعی گروه بی لیگ فوتبال قهرمانان آسیا پیروز عمل کند.

تیم فوتبال شهر خودرو خراسان با سرمربیگری یحیی گل محمدی هم اینک در چارچوب رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران با مجموع 13 بازی شامل هفت برد، سه مساوی و چهار باخت که طی آنها 11 گل زده، شش گل خورده و تفاضل پنج گل را ثبت نموده است 24 امتیاز دارد.

بر این اساس تیم فوتبال مشهدی شهر خودرو پس از تیمهای قدرتمند استقلال، سپاهان و پرسپولیس صندلی چهارم جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال ایران را در اختیار دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 369

به "استادیوم امام رضا(ع) مشهد میزبان رقابتهای جام قهرمانان آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم امام رضا(ع) مشهد میزبان رقابتهای جام قهرمانان آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید