تور دبی: فایننشال تایمز: امارات انحصار تجار بزرگ داخلی را حذف می نماید

به گزارش مجله جهانگیر، خبرگزاری خبرنگاران-روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد که دولت امارات متحده عربی به بعضی از بزرگ ترین تجار داخلی خود اعلام نموده که میخواهد انحصار فروش کالاهای وارداتی آنان را حذف کند.

تور دبی: فایننشال تایمز: امارات انحصار تجار بزرگ داخلی را حذف می نماید

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به خبرگزاری گزارش خبرگزاری اریا به نقل از رویترز با انتشار خبر حرکت دولت امارات به سوی حذف انحصار تجار بزرگ داخلی، خواهان واکنش دولت امارات به این موضوع شد اما ابوظبی تا به امروز هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده است اما خبرگزاری رسمی امارات (وام) به نقل از بیانیه وزارت اقتصاد امارات گزارش داده که پیش نویس قانون آژانس های تجاری همچنان در چرخه قانونگذاری است و هنوز برای ارائه جزئیات خیلی زود است.

براساس گزارش خبرگزاری وام، کابینه دولت امارات این پیش نویس را برای بحث و آنالیز و احتمالاً اصلاحات بیشتر به شورای ملی فدرال ارجاع داده است.

در گزارش فایننشال تایمز آمده است که قانون پیشنهادی به تمدید اتوماتیک قراردادهای نمایندگی تجاری موجود خاتمه می دهد و به شرکت های خارجی این فرصت را می دهد تا کالاهای خود را توزیع نمایند یا نمایندگان محلی خود را تغییر دهند.

فاییننشال تایمز به نقل از یک مقام اماراتی نوشت: دیگر منطقی نیست که خانواده ها چنین قدرت و دسترسی ترجیحی به ثروت آسان داشته باشند زیرا ما باید اقتصاد خود را مدرن کنیم.

به گزارش ایرنا، طی سال گذشته امارات متحده عربی رقیب مالی رو به رشد عربستان سعودی، اقداماتی را انجام داده است تا اقتصاد خود را برای سرمایه گذاران و استعدادهای خارجی مجذوب کننده تر کند.

در اوایل امسال، امارات متحده عربی اعلام نمود که خارجی هایی که شرکتی را افتتاح می نمایند پس از ایجاد تغییراتی در قانون شرکت امارات، دیگر نیازی به سهامدار یا نماینده اماراتی ندارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1839

به "تور دبی: فایننشال تایمز: امارات انحصار تجار بزرگ داخلی را حذف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: فایننشال تایمز: امارات انحصار تجار بزرگ داخلی را حذف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید