صفا آقاجانی: همه مردم باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند

به گزارش مجله جهانگیر، مقدار/ صفا آقاجانی گفت: نزدیک به دو سال است که این بیماری بر زندگی عادی مردم سایه انداخته و باید بیش از پیش مراقب خودمان و اطرافیان باشیم، نه تنها بازیگران که همه مردم باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند و این اتفاق هرچه زودتر بیفتد بهتر است.

صفا آقاجانی: همه مردم باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند

صفا آقاجانی درباره فعالیت این روزهای خود در عرصه بازیگری گفت: به علت شیوع کرونا فعلا فعالیتی ندارم چراکه کار در چنین شرایطی ریسک بالایی دارد. سریال طنز دردسرهای بزرگ به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی آخرین مجموعه ای بود که در آن به ایفای نقش پرداختم و با دوستان بسیار خوبی در آن همکاری داشتم که این مجموعه به تازگی از شبکه آی فیلم پخش می گردد.

بازیگر ستایش به همین دلیل اظهار کرد: سریال طنز دردسرهای بزرگ در اولین فصل خود مورد استقبال خوب مردم نهاده شد و امیدوارم با بازپخش آن از شبکه آی فیلم بار دیگر اوقات مفرحی برای مخاطبان فراهم کند. چیزی که در این روزها بیشتر از هر زمانی مردم احتیاج دارند حال خوب است. پخش فیلم ها و سریال های شاد در این رزوها خیلی مهم و یاری کننده است. انسان با روحیه خوب و سالم می تواند بر بیماری و مسائل غلبه کند.

آقاجانی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و اهمین عایت پروتکل های بهداشتی ابراز کرد: هم در ایران و هم در سایر کشورها اخبار ناراحت کننده زیادی درباره تلفات انسانی کرونا می شنویم که ناگوار است. به علت شیوع ویروس کرونا بسیاری از هنرمندان خودمان را هم از دست دادیم و امیدوارم ریشه این بیماری با واکسیناسیون سراسری هرچه زود خشک گردد. نزدیک به دو سال است که این بیماری بر زندگی عادی مردم سایه انداخته و باید بیش از پیش مراقب خودمان و اطرافیان باشیم. نه تنها بازیگران که همه مردم باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند و این اتفاق هرچه زودتر بیفتد بهتر است.

منبع: همگردی
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1490

به "صفا آقاجانی: همه مردم باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفا آقاجانی: همه مردم باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید