صعود دلخانی و یوسفی به نیمه نهایی قهرمانی دنیا

به گزارش مجله جهانگیر، نمایندگان اوزان 63 و 130 کیلوگرم ایران با رجحان مقابل قربای خود راهی دیدار نیمه نهایی کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی دنیا شدند اما پویا ناصر پور در 55 کیلوگرم مقابل حریف ژاپنی باخت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

صعود دلخانی و یوسفی به نیمه نهایی قهرمانی دنیا

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال دنیا در بوداپست پایتخت مجارستان، پویا ناصرپور سومین فرنگی کار ایران در 5 وزن نخست بود که مقابل رقبا مغلوب شد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف ژاپنی تن به شکست داد.

در وزن 55 کیلوگرم که 19 کشتی گیر حضور دارند، پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سرداربیک کونوشبایف از قرقیزستان رفت و در خاتمه با نتیجه 13 بر 3 به رجحان رسید. وی در دومین مبارزه و در یک چهارم نهایی مقابل شوتا اوگاوا دارنده مدال برنز دنیا از ژاپن با نتیجه سنگین 8 بر صفر مغلوب شد. ناصرپور برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند، باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

در 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور بعد مقابل ماکسیم نهودا از بلاروس با نتیجه 9 بر 6 به رجحان رسید. وی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل الکساندر هروشین از اوکراین با نتیجه 5 بر یک به رجحان رسید و راهی نیمه نهایی شد. دلخانی برای رسیدن به فینال باید از سد مهمت چکر از ترکیه بگذرد.

در 130 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند، علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کونستا مایین پایای از فنلاند رفت و در خاتمه با نتیجه 3 بر صفر به رجحان رسید. وی در دور سوم مقابل فرانز ریشتر از آلمان با نتیجه 3 بر 2 به رجحان رسید و راهی نیمه نهایی شد. یوسفی در نیمه نهایی به مصاف عثمان ایلدریم از ترکیه خواهد رفت.

پیش از این در 77 کیلوگرم علی نوروزی در دور نخست به مصاف تمرلان شادوکایف از قزاقستان رفت و در خاتمه با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد. نوروزی برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند، باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد. حریف قزاق تاکنون پیروز به صعود به مرحله نیمه نهایی شده است.

حمیدرضا بادکان در 87 کیلوگرم نیز پیش از این در دور اول مقابل مارتیناس نمسویسیوس از لیتوانی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست سنگین 12 بر 4 این کشتی گیر در دور دوم مقابل حریف بلاروس، بادکان با نمایشی ضعیف از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 270

به "صعود دلخانی و یوسفی به نیمه نهایی قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود دلخانی و یوسفی به نیمه نهایی قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید