سم فیشر اپراتور بعدی رینبو سیکس است

به گزارش مجله جهانگیر، یوبی سافت جزئیات حضور سم فیشر، شخصیت اصلی مجموعه بازی های اسپلینتر سل را در فصل جدید رینبو سیکس تعیین نموده است. سم فیشر، اپراتور جدید فصل تازه رینبو سیکس به نام Operation Shadow Legacy است و همان طور که انتظار دارید، مخفی کاری و آنالیز دشمنان، اصلی ترین قابلیت او هستند.

سم فیشر اپراتور بعدی رینبو سیکس است

هفته گذشته بود که یوبی سافت با تیزری کوتاه، از حضور سم فیشر در بازی Rainbow Six: Siege اطلاع داد. فصل جدید این بازی که البته هنوز تاریخ آغاز رسمی آن روی تمام پلتفرم ها تعیین نیست، به صورت آزمایشی روی سرور تست نسخه کامپیوتر رینبو سیکس آغاز شده است. این فصل در کنار حضور سم فیشر، نقشه ای جدید و تغییراتی متعدد را به بازی می آورد.

شخصیت اصلی مجموعه بازی های اسپلینتر سل با نام زیرو (Zero) به رینبو سیکس اضافه می گردد. مهم ترین قابلیت این اپراتور، دوربینی دو طرفه است. این دوربین توسط سلاحی به اسم Argus Launcher پرتاب می گردد و می تواند به هر نقطه ای در محیط بچسبد. این دوربین سم فیشر، دو طرفه است؛ یعنی وقتی به یک سطح متصل می گردد، می تواند دو طرف دیوار را ببیند. این دوربین حتی می تواند یک لیزر هم شلیک کند که البته اصلا قدرتمند نیست، اما می تواند گجت های دشمن را از کار بیاندازد.

در کنار این قابلیت سم فیشر، او همچنین می تواند یک MP7 و دو سلاح دیگر را هم با خود به مبارزه ببرد. کلت کمری معروف سم فیشر هم در رینبو سیکس حضور خواهد داشت و مثل گذشته، یک کلت با صداخفه کن است.

به غیر از این اپراتور جدید، یوبی سافت در فصل جدید رینبو سیکس بیشتر اپتیک ها و دوربین ها را تغییر داده است. تعدادی از دوربین ها به طور کلی طراحی جدیدی پیدا نموده اند. از طرفی هم امکان استفاده از دوربین ACOG روی بیشتر مسلسل ها غیر ممکن شده است. به جای ACOG چند دوربین جدید به بازی اضافه شده که هر کدام قدرت زوم مختلفی دارد. اساسا با آغاز فصل Operation Shadow Legacy احتمالا باید زمان زیادی برای عادت کردن به اپتیک ها و اسکوپ های جدید صرف کنید.

نقشه جدیدی که با فصل جدید به بازی می آید، در واقع یکی از نقشه های قدیمی بازی است که تغییراتی اساسی روی آن اعمال شده است. نقشه Chalet با تعدادی اتاق جدید و تغییراتی دیگر به بازی بازخواهد گشت. اتاقی به زیرزمین نقشه اضافه شده و منطقه بمب گذاری و اتاق انجام اهداف هم تغییر نموده اند. پنجره آشپزخانه ها هم از نقشه حذف شده اند.

یکی دیگر از پیشرفت های فصل جدید رینبو سیکس، بهبود قابلیت پینگ بازی است. از این پس، پینگ هر بازی کننده با شماره ای مختص او تعیین می گردد؛ یعنی می دانید دقیقا چه کسی این پینگ را نموده است. از طرفی، پینگ ها هم چنین با آیکون ها تعیینی، آنچه پینگ شده است را نشان می دهند.

زمان رسمی آغاز فصل Operation Shadow Legacy تعیین نیست. با این حال، اگر روی کامپیوتر بازی می کنید، می توانید روی سرور تست به اپراتور جدید این فصل و قابلیت های تازه ای که به بازی اضافه شده، دسترسی داشته باشید و آن ها را امتجان کنید.

همچنین شاید بد نباشد به این موضوع هم اشاره کنیم که از روز 27 آگوست تا 4 سپتامبر، بازی کردن Rainbow Six Siege رایگان خواهد بود. در این مدت زمان، می توانید به رایگان به کل بازی و 20 اپراتور اصلی آن دسترسی داشته باشید.

یوبی سافت ویدیویی برای نمایش کلی قابلیت ها و تغییرات Operation Shadow Legacy منتشر نموده است که آن را در ادامه برایتان قرار داده ایم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 930

به "سم فیشر اپراتور بعدی رینبو سیکس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سم فیشر اپراتور بعدی رینبو سیکس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید