سلیمی: دولتمردان باید جوابگوی عملکرد خود باشند

به گزارش مجله جهانگیر، یک نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: دولتمردان در این سال های اخیر با کم کاری که در برطرف مسائل مردم داشتند؛ فلذا باید جوابگوی عملکرد خود باشند.

سلیمی: دولتمردان باید جوابگوی عملکرد خود باشند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علیرضا سلیمی، به عملکرد 7 ساله دولت، اشاره نمود و گفت: دولتمردان و جریانات حامی آن ها بانی و معمار وضع موجود در کشور هستند.

وی در ادامه اضافه نمود: این ها به مردم گفتند راه مذاکره را بلد هستند و حتی آب خوردن مردم را هم به مذاکره با غرب گره زدند و حالا که هیچ دستاوردی برای ملت نداشتند در سال آخر دولت هم برای فرار از جوابگویی می خواهند از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی نمایند.

نماینده مردم محلات به متهم بودن دولت در بوجود آوردن شرایط موجود کشور اشاره و تاکید نمود: جریان دولتی و طیف حامی آن ها هیچگاه مسئولیت پذیر نبودند و البته که در بوجود آوردن وضع موجود هم متهم هستند و باید جوابگوی افکار عمومی و مردم باشند، اما تعجب آور است به جای اینکه نسبت به تعلل خود عذرخواهی نمایند طلبکار هم شدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه اضافه نمود: این ها تصورشان این است که افکار عمومی فریب این بازی سازی ها را می خورد، اما متوجه نیستند که دیگر زمان دیر شده و مردم متوجه اینگونه مسائل هستند.

سلیمی به وعده های عجیب و غریب یک جریان سیاسی خاص در موعد ادوار انتخابات، اشاره و اظهار کرد: متاسفانه جریان حامی دولت در ابتدای هر دوره ای وعده های عجیبی به مردم می دهند و به آخر دوره که می رسند دیگران را مقصر می دانند و خود را کنار می کشند و با یک تابلو جدید وارد می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 859

به "سلیمی: دولتمردان باید جوابگوی عملکرد خود باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: دولتمردان باید جوابگوی عملکرد خود باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید