سرگرمی های عجیب و غریب هالیوودی ها

به گزارش مجله جهانگیر، در این گزارش چند مورد از جالبترین و در عین حال عجیب ترین سرگرمی های سلبریتی های مشهور دنیا را مرور می کنیم.

سرگرمی های عجیب و غریب هالیوودی ها

به گزارش ، کار کردن در تمام طول هفته می تواند ما را از بین ببرد و حتی ما را با روحیه ای ناامید و روبرو کند. به همین دلیل داشتن سرگرمی مورد علاقه برای گذراندن اوقات فراغت یاری می نماید تا اندازه زیادی این موضوع کمرنگ گردد. در این بین افراد مشهور هم سرگرمی های مورد علاقه نیز دارند. با این حال بعضی از این سلبریتی ها صرفا بخاطر تبلیغات اقدام به انجام این فعالیت ها می نمایند. در این گزارش چند مورد از جالبترین و در عین حال عجیب ترین سرگرمی های سلبریتی های مشهور دنیا را مرور می کنیم.

ویل اسمیت هنرپیشه معروف امریکایی شمشیربازی را مهمترین سرگرمی خود می داند. ویل اسمیت، در محوطه نورد آزاد وقت خود را می گذراند. در مصاحبه ای در سال 2012 این هنرمند اظهار داشت که تام کروز، او و دیوید بکام را با این ورزش آشنا نموده است. جالب این که اسمیت گفته: هر سه این ورزش را مورد علاقه خود میدانند. ورزشی سرگرم نماینده اما نه خیلی سخت، که مخصوصاً روی مفاصل زانو تاثیر می گذارد.

شکیل اونیل یک بازیکن بازنشسته امریکایی است که در زمینه سینما و موسیقی هم فعالیت دارد. او با وجود مشغله کاری زیاد یک سرگرمی بسیار معمولی دارد. او در مصاحبه ای درباره چیزهایی که نمی تواند بدون آنها زندگی کند گفته که از رانندگی با موتور سیکلت سه چرخ لذت می برد. این ستاره سابق ورشی می گوید که با توجه به اینکه وی یک بار در یک تصادف رانندگی با یک موتور سیکلت معمولی دو چرخ بوده است، تمام دوچرخه هایش را فروخته و آنها را با یک سه چرخه عوض کرد.

نیکلاس به خرید خانه های عجیب و غریب علاقه دارد. کیج در کل 15 خانه خریداری نموده است که همگی قیمت آنها از 25 میلیون دلار به بالا تخمین زده می گردد. طبیعی است که افراد مشهور صاحب چند خانه در شهرهای مختلف باشند اما کیج فقط به خرید خانه اکتفا ننموده، او همچنین دو قلعه را در نقاط مختلف اروپا خریداری نموده است. لیست سرگرمی های عجیب و غریب کیج در اینجا متوقف نمی گردد. این بازیگر حتی یک سر دایناسور، یک مقبره دفن و یک اختاپوس و یک فک را به عنوان حیوان خانگی خریده است که 150 هزار دلار قیمت دارد.

جولی مدتی پیش فاش کرد که خنجرهای مختلف را به عنوان سرگرمی جمع می نماید. این بازیگر گفته است که سالهاست آغاز به جمع آوری کلکسیونی از خنجرهای مختلف نموده است و تاکنون ادامه دارد. جولی میگوید: خنجرهایش را از هرکشور جمع نمایند، زیرا ساختار و طرحهای مختلفی دارند.

این بازیگر از زمان اولین حضورش در گرگ و میش ، مدام در رسانه ها و حضور داشته است. او یک نوازنده پیانو عالی است. این بازیگر همچنین سازهای دیگری همچون گیتار و ویولن سل را خوب بلد است. پاتینسون میگوید نوازندگی بزرگترین تفریح و سرگرمی او است.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 81

به "سرگرمی های عجیب و غریب هالیوودی ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرگرمی های عجیب و غریب هالیوودی ها" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرمی های عجیب و غریب هالیوودی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید