ساخت بیمارستان دالاهو شروع شد

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران/کرمانشاه عملیات احداث بیمارستان شهرستان دالاهو با حضور استاندار کرمانشاه شروع شد.

ساخت بیمارستان دالاهو شروع شد

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، امروز(17 تیر) در مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دالاهو گفت: خوشبختانه با پیگیری مستمر امروز شاهد تحقق یکی از مطالبات جدی مردم دالاهو برای دسترسی به خدمات درمانی هستیم.

وی اضافه نمود: در زمان زلزله مردم این شهرستان خدمات داوطلبانه ارزنده ای داشتند و در بازدیدها این مطالبه از سوی مردم مطرح می شد که با وجود مسائل اعتباری ومحدودیت های تخصیص، با پیگیری مجدانه نماینده مردم منطقه در مجلس و همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی عملیات اجرایی این طرح درمانی امروز آغاز شد.

استاندار کرمانشاه با تقدیر از کوشش های دانشگاه علوم پزشکی برای تسریع در انجام فرآیندها و آغاز سریع عملیات اجرایی گفت: پیمانکار پروژه تعیین شده و سایر اعتبارات لازم هم تا 30 روز آینده اختصاص می یابد.

این بیمارستان در مساحت 3600 متر مربع و با اعتبار 213 میلیارد ریال احداث می گردد.

آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه اورژانس تازه بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب

بعلاوه در سفر امروز استاندار کرمانشاه به اسلام آبادغرب عملیات اجرایی طرح توسعه اورژانس تازه بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان آغاز شد.

بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب که در زلزله 21 آبان 96 آسیب جدی دیده بود، پس از بازسازی به وسیله وزارت راه و شهرسازی و تجهیز به وسیله دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، برای خدمت به مردم به چرخه درمان بازگشت و سال گذشته با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح و امروز طرح توسعه اورژانس این بیمارستان آغاز شد.

این بیمارستان پس از زلزله با اعتبار 280 میلیارد ریال مقاوم سازی و بازسازی و با اعتبار470 میلیارد ریال تجهیز شد.

پیگیری میدانی آغاز طرح جهش فراوری و تأمین مسکن

استاندار کرمانشاه در بازدید از زمین ارتش اسلام آبادغرب هم گفت: با توجه به ظرفیت های اجرای طرح جهش فراوری و تأمین مسکن در استان، در سفر به اسلام آباد غرب از محل زمین ارتش بازدید شد.

وی اضافه نمود: برای تسریع در انجام امور مربوط به واگذاری هفته آینده نشست مشترکی با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و ارتش برگزار می گردد تا عملیات اجرایی این طرح آغاز گردد.

طرح جهش فراوری و تامین مسکن در راستای ساماندهی و حمایت از فراوری و عرضه مسکن اجرایی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1503

به "ساخت بیمارستان دالاهو شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بیمارستان دالاهو شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید