رویکرد توسعه غرب مازندران بر اساس سرمایه گذاری تعریف شده است

به گزارش مجله جهانگیر، میراث آریا/ براساس گزارش های منتشر گشته، رویکرد توسعه غرب مازندران بر اساس سرمایه گذاری تعریف شده است.

رویکرد توسعه غرب مازندران بر اساس سرمایه گذاری تعریف شده است

سعید اوحدی در نشست با شهرداران سه شهرستان و مسئولان دانشگاه تنکابن با اشاره به اینکه سه شهرستان تنکابن، عباس آباد و رامسر از ظرفیت های عظیمی برخوردار است که خیلی از استان ها در پی داشتن گوشه ای از این ظرفیت ها هستند، اظهار کرد: گردشگری سلامت، طبیعت و دیگر موارد نباید تنها مختص به سه شهرستان باشد، باید شهرستان های دیگر و استان های دیگر هم از این عناوین استفاده نمایند.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام اینکه دستیابی به اهداف توسعه پایدار محقق نخواهد شد، مگر استفاده از فضای دانشگاه ها توضیح داد: باید مشوق ها و امکانات برای فرصت های سرمایه گذاری و حضور و جذب سرمایه گذاران اعلام گردد.

اوحدی یکی از عناوین توسعه پایدار در گردشگری را گردشگری عشایر و روستایی عنوان و با اشاره به طراحی سامانه بومگردی اعلام کرد: باید ظرفیت ها و داشته های کشورها برای استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در روستاها و شهرها به وسیله این سامانه برنامه ریزی و اقدام گردد.

او ادامه داد: گردشگری مابقی ظرفیت ها را هم فعال می نماید و در بخش بومگردی در پی ساماندهی آن هستیم.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به همایش فرصت های گردشگری که قرار است، برگزار گردد، اشاره نمود و گفت: با توجه به زیرساخت ها و ظرفیت های این سه شهرستان، این همایش را دهه آخر آبان برگزار کنید که وزارت میراث فرهنگی و جمعی از سفرا نیز در آن حضور یابند.

اوحدی با بیان اینکه این اتفاق یک سنگ بنای تازه است که در غرب استان تعریف شده و در خیلی از استان ها نداریم، اضافه نمود: هنوز استان های دیگر توسعه گردشگری خود را تعریف نکرده اند.

او اعلام کرد: رویکرد توسعه غرب استان در سرمایه گذاری تعریف شده است، چرا که این ظرفیت ها در این منطقه فراهم و باعث جذابیت است.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی تاکید نمود: برای جذب سرمایه گذاران و دعوت از سفرا از وزارت اقتصاد دعوت کنید تا از ظرفیت ها و سرمایه گذاری های دیگر کشورها برای توسعه گردشگری بهره ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1904

به "رویکرد توسعه غرب مازندران بر اساس سرمایه گذاری تعریف شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد توسعه غرب مازندران بر اساس سرمایه گذاری تعریف شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید