رونق فراوری و صادرات راه برون رفت از مسائل مالی است

به گزارش مجله جهانگیر، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار آذربایجان شرقی گفت: رونق بخش فراوری، افزایش صادرات، رفع کردن موانع، توجه به زیرساخت ها و همراهی دستگاه های دولتی با بخش خصوصی تنها راه برون رفت از وضع موجود و حل مسائل است.

رونق فراوری و صادرات راه برون رفت از مسائل مالی است

به گزارش خبرنگار ما در تبریز،عابدین خرّم در ملاقات هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان، گفت: خود را موظف به پیگیری و حل مسائل اساسی صنایع در استان می دانیم و در صورت احتیاج به وسیله دستگاه های ملی نیز پیگیر مسائل خواهم بود.

وی از هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع خواست تا موانع و مسائل موجود صنایع استان را شناسایی نمایند تا اقدامات لازم و عملیاتی برای برطرف این موانع انجام گردد.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید نمود: به تمامی مدیران دستگاه های دولتی اعلام نموده ایم تا برطرف مسائل صنایع و تولیدنمایندگان اولویت کاری آنان باشد و در راستای برطرف موانع و تسهیل گری با بخش خصوصی همکاری نمایند.

وی با اشاره به اینکه تامین زیرساخت های اساسی آب، برق و گاز برای استان بسیار بااهمیت است، گفت: در این راستا پیگیر تامین برق چند شهرک صنعتی بزرگ استان به وسیله انرژی های تجدیدپذیر هستیم و مذاکراتی هم با چند سرمایه گذار صورت گرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توانمندی های بخش خصوصی استان، گفت: باید با برطرف موانع، رغبت سرمایه گذاران برای فعالیت را افزایش دهیم.

وی گفت: تمرکز دولت سیزدهم در حوزه برنامه و بودجه، رشد مالی، افزایش عایدی سرانه و پایین آوردن نرخ بیکاری است.

اعضای هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان هم در این ملاقات دیدگاه های خود را درخصوص مسائل مختلف مالی بیان کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1693

به "رونق فراوری و صادرات راه برون رفت از مسائل مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق فراوری و صادرات راه برون رفت از مسائل مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید