رونالدو از نامزد و کارمندانش امضا گرفت! ، قرارداد عجیب کریستیانو تا 70 سال پس از مرگ

به گزارش مجله جهانگیر، به نظر می رسد کریستیانو رونالدو بیش از حد مراقب حریم خصوصی و زندگی شخصی خود است، چرا که قرارداد عجیبی با کارمندان و حتی خانواده اش دارد!

رونالدو از نامزد و کارمندانش امضا گرفت! ، قرارداد عجیب کریستیانو تا 70 سال پس از مرگ

کریستیانو رونالدو رازهای زیاد در زندگی خود دارد که فاش کردن آن ها برای رسانه های سراسر دنیا می تواند مجذوب نماینده باشد. به عنوان مثال، هویت مادر پسرش کریستیانو جونیور که تا به امروز نامشخص است.

  • رونالدو و مسی یا ستاره آمریکایی؟ | ثروتمندترین ورزشکار تاریخ کیست؟

به همین علت چند سال پیش فاش شد، بند سفت و سختی در قرارداد کارمندانی که برای رونالدو کار می نمایند وجود دارد تا فوق ستاره پرتغالی را در معرض افشا شدن رازهای شخصی و کاری زندگی اش قرار ندهد. اما این انتها ماجرا نیست و در واقع موضوع از جایی عجیب می گردد بعضی از این بندها به اعضای خانواده رونالدو نیز تحمیل شده است!

رونالدو ده ها کارمند دارد که از زمان اقامت او در اسپانیا، ایتالیا و انگلیس و حالا عربستان سعودی در یک دفتر مجلل در شهر ریاض فعالیت می نمایند. طبق گزارش این رسانه، کارمندانی که برای رونالدو کار می نمایند باید سند خاصی را امضا نمایند که تا 70 سال پس از مرگ او یا آخرین بستگانش از افشای هر گونه راز زندگی خصوصی اش جلوگیری کند!

بعلاوه بعضی از این بندها در خصوص بچه ها او و نامزد آرژانتینی اش، جورجینا رودریگس و بعلاوه مادر دیگر بچه هاش اعمال شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1981

به "رونالدو از نامزد و کارمندانش امضا گرفت! ، قرارداد عجیب کریستیانو تا 70 سال پس از مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو از نامزد و کارمندانش امضا گرفت! ، قرارداد عجیب کریستیانو تا 70 سال پس از مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید