دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای احیا و کمک به راه اندازی دو کارخانه تعطیل شده آب معدنی سی سخت و قند یاسوج

به گزارش مجله جهانگیر، احیای دو کارخانه نیمه تعطیل و نیمه کاره قند یاسوج و آب معدنی سی سخت در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفت.

دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای احیا و کمک به راه اندازی دو کارخانه تعطیل شده آب معدنی سی سخت و قند یاسوج

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد مخبر درحاشیه بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت و درخاتمه سفر یکروزه خود به کهگیلویه و بویراحمد بااشاره به برگزاری جلسه با مقامات استانی گفت: کارخانه آب معدنی سی سخت که حدود 5 - 6 هزار نفر و تقرببا اکثریت اهالی این منطقه هم در تعاونی آن سهم دارند بدلیل برخی مسائل نیمه کاره رهاشده، ستاد اجرایی فرمان امام کمک خواهد کرد تا این مجموعه راه اندازی شود.

وی با اشاره به تعطیل شدن کارخانه بزرگ قند یاسوج در سال های اخیر گفت: مسائل حقوقی، فنی و اقتصادی کارخانه بزرگ قند یاسوج که در تملک یکی از بانکهاست راهم بررسی کردیم، حقیقتا مسائل این مجموعه بسیار پیچیده و سخت شده، اما با تمام توان به دولت کمک خواهیم کرد تا چرخ این قطب اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد هم شروع به چرخیدن کند و تعداد بالایی شغل ایجاد شود.

مخبر اضافه نمود: البته با توجه به مسائل حقوقی موجود، سایر دستگاه ها هم باید در این زمینه همکاری ویژه کنند.

در خاتمه این سفر، رئیس ستاد اجرایی فرمان از بخش های مختلف قرارگاه امدادی و جهادی ستاد اجرایی و کاروان سلامت و ارائه خدمات درمانی و امدادی به مردم زلزله زده بازدیدی به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1267

به "دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای احیا و کمک به راه اندازی دو کارخانه تعطیل شده آب معدنی سی سخت و قند یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای احیا و کمک به راه اندازی دو کارخانه تعطیل شده آب معدنی سی سخت و قند یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید