دردسر تازه فرانسه برای ملاقات با مراکش

به گزارش مجله جهانگیر، آدرین رابیو و دایو اوپامکانو احتمالا قادر به همراهی تیم ملی فرانسه در ملاقات نیمه نهایی جام جهانی نیستند.

دردسر تازه فرانسه برای ملاقات با مراکش

به گزارش ایسنا، تیم ملی فرانسه امشب در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی مراکش برود تا حریف دیگر تیم راه یافته به فینال این رقابت ها معین گردد.

تیم ملی آرژانتین شب گذشته پیروز شد با پیروزی برابر تیم ملی کرواسی به عنوان اولین تیم مجوز حضور در ملاقات فینال جام جهانی 2022 را دریافت کند و حالا منتظر معین شدن حریفش خواهد بود.

با این حال خبرهایی از اردوی فرانسه به گوش می رسد که شاید چندان برای دیدیه دشان و طرفداران این تیم خوشایند نباشد.

پیش از این رسانه ها از غیبت رابیو و اوپامکانو در آخرین جلسه تمرینی این تیم پیش از ملاقات برابر مراکش خبر داده بودند و حالا به نظر می رسد که شرایط این دو بازیکن برای حضور در این ملاقات چندان مساعد نیست.

گفته می گردد که هردوی آنها علائم سرماخوردگی و عفونت گلو دارند و همین باعث شده که شرایط جسمی خوبی برای حضور در میدان در این بازی حساس نداشته باشند.

این دو بازیکن در طول این مدت نقش مهمی در ترکیب تیم ملی فرانسه ایفا نموده بودند و غیبت آنها به هیچ وجه خبر خوبی برای دشان نیست که همچنان امیدوار است که شرایط آنها تا پیش از آغاز مسابقه بهبود پیدا کند و او بتواند بار دیگر از این دو بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند اما در نهایت باید منتظر نظر کادر پزشکی فرانسه برای تایید شرایط آنها باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 آذر 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1937

به "دردسر تازه فرانسه برای ملاقات با مراکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر تازه فرانسه برای ملاقات با مراکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید