درخواست کمپین ترامپ برای توقف شمارش آرا در ایالت جورجیا

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران : معاون کمپین انتخاباتی ترامپ در ایالت جورجیا خاطرنشان کرد که مقامات این کمپین در حال تنظیم دادخواستی برای توقف فرایند شمارش آرا در این ایالت جنوبی آمریکا هستند.

درخواست کمپین ترامپ برای توقف شمارش آرا در ایالت جورجیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، یکی از مقامات کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات 2020 آمریکا بیان نمود که این کمپین انتخاباتی در حال تنظیم دادخواستی برای توقف فرایند شمارش آرا در ایالت جورجیا است؛ هرچند که میزان موفقیت این دادخواست هنوز روشن نیست.

جاستین کلارک معاون کمپین انتخاباتی ترامپ با انتشار بیانیه ای بیان نمود: رئیس جمهور ترامپ و تیم او در حال مبارزه به سود و صلاح کشور و حمایت از حاکمیت قانون هستند و قانون جورجیا کاملاً روشن است: برای شمارش قانونی آرا، آرای پستی باید تا ساعت 7 بعدازظهر روز انتخابات دریافت شوند. این قانون حاکم است حتی پس از آنکه دموکراتها در ابتدای سال جاری برای تمدید ضرب الاجل و به تأخیر انداختن روز انتخابات به دادگاه شکایت کردند. رئیس جمهور ترامپ و جمهوری خواهان از قانون جورجیا حمایت می کنند و ما برنده شدیم.

کلارک در ادامه مدعی شد که یک ناظر انتخاباتی جمهوریخواه در ایالت جورجیا شاهد بوده که 53 رأی غیابی که دیرتر از موعد مقرر دریافت شده بود، به طور غیرقانونی به صندوق آرای غیابی در بخش چتهام ایالت جورجیا افزوده شد. ما به مقامات انتخاباتی دموکرات اجازه نخواهیم داد که با آرای دیرهنگام و غیرقانونی این انتخابات را از رئیس جمهور ترامپ بربایند.

همچنین کمیسیون انتخابات ایالت نوادا تصمیم گرفته اعلام نتایج بیشتر از شمارش آرا را فردا شب به وقت ایران اعلام کند.

نوادا ایالتی ست که 6 رای الکترال دارد و تا به امروز 75 درصد آرای آن شمارش شده. بایدن با اختلافی اندک از ترامپ در آن پیش است و در صورت کسب آرای این ایالت، 270 رای الکترال برای پیروزی در انتخابات را کسب می کند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1061

به "درخواست کمپین ترامپ برای توقف شمارش آرا در ایالت جورجیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کمپین ترامپ برای توقف شمارش آرا در ایالت جورجیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید