دادستان کل پنسیلوانیا: ادعای حقوقی ترامپ درمورد تقلب کذب است

به گزارش مجله جهانگیر، فارس نوشت: دادستان کل ایالت پنسیلوانیا گفته ادعای حقوقی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا درباره تقلب در آرای شمارش شده در این ایالت کذب است.

دادستان کل پنسیلوانیا: ادعای حقوقی ترامپ درمورد تقلب کذب است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

جاش شاپیرو، دادستان کل ایالت پنسیلوانیا در مصاحبه ای ادعای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره غیر قانونی بودن و تقلب در آرای شمارش شده در این ایالت را رد کرد.

به نوشته وبگاه خبری نیوز مکس، این مقام آمریکایی گفته مطمئن است که شکایت ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا تأثیری بر فرایند شمارش رأی ها در این ایالت نمی گذارد.

شاپیرو در این مصاحبه گفت: ادعاهای حقوقی ترامپ که تعداد زیادی از آراء را با عناوین غیر قانونی و متقلبانه به چالش کشیده کذب است و متناسب با الگوی رفتاری این رئیس جمهور است.

وی افزود: ابتدا او ادعایی مطرح یا توئیتی تو هین آمیز منتشر می کند، سپس حامیانش به آن [ادعا] دامن می زنند. گاهی اوقات یک پفراینده قضایی تشکیل می شود و هر دفعه رد می شود، زیرا رئیس جمهور (ترامپ) شواهد و مدرکی برای پشتیبانی از دروغ ها درباره آنچه در پنسیلوانیا رخ می دهد را ندارد.

ستاد انتخاباتی ترامپ پیشتر با طرح شکایتی مدعی شده بودند که مقامات انتخاباتی جمهوری خواه اجازه نظارت بر نحوه شروع و شمارش آراء در ایالت پنسیلوانیا را نداشته اند.

این در حالی است که دادگاه ایالتی پنسیلوانیا بامداد پنجشنبه (به وقت ایران) شکایت کمپین ترامپ را رد کرد.

ترامپ در اظهارات خود بعد از انتها انتخابات در کشور فرایند برگزاری انتخابات را زیر سوال برده و شکایت هایی را در چند ایالت طرح کرده است.

وی در روز اول برگزاری انتخابات گفت که فرایند شمارش آرا باید متوقف شود، وی بعد از آن نیز چندین بار مدعی تقلب در انتخابات شده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1071

به "دادستان کل پنسیلوانیا: ادعای حقوقی ترامپ درمورد تقلب کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان کل پنسیلوانیا: ادعای حقوقی ترامپ درمورد تقلب کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید