دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد از سبزپندار

به گزارش مجله جهانگیر، دانلود فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد ساخته نرگس آبیار و با حضور الناز شاکر دوست و هوتن صبور انتها در شبکه نمایش خانگی و سبزپندار میسر شد. این فیلم توانست، جوایز بسیاری در جشنواره فجر سال گذشته از آن خود کند و فروش مناسبی را در گیشه نیز تجربه کند.

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد از سبزپندار

از فروشگاه پرنده پارسی دیدن فرمایید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سبزپندار، شبی که ماه کامل شد برای رده سنی بالای 12 سال مناسب بوده و فیلمی درام و عاشقانه محسوب می گردد که ماجرای عاشقی عبدالحمدی ریگی برادر عبدالمالک ریگی و دختری تهرانی و پایین شهری به نام فائزه منصوری را روایت می نماید که پس از ازدواج با یکدیگر به پاکستان می گریزند و برادر فائزه، شهاب نیز در پی خواهرش می رود، اما پایان به دست عبدالمالک ریگی کشته می گردد. این داستان، بر اساس داستانی واقعی به رشته نگارش درآمده است.

شبی که ماه کامل شد از جمله آثار پرافتخار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در زمینه های مختلف بود. این فیلم که داستان زندگی همسر عبدالحمید ریگی را به تصویر می کشد، در جشنواره فیلم فجر مورد استقبال بالای مخاطبین نهاده شد و توانست جوایز مختلفی را دریافت کند.

بازیگران این فیلم عبارت اند از: هوتن صبور در نقش عبدالحمید ریگی، آرمین رحیمیان در نقش عبدالمالک ریگی، الناز شاکر دوست در نقش فائزه منصوری، پدرام شریفی در نقش شهاب منصوری، فرشته صدرعرفایی در نقش مادر عبدالحمید، شبنم مقدمی در نقش مادر فائزه، فرید سجادی حسینی در نقش سید محمد موسوی (پدرخوانده فائزه)، امین میری و بانیپال شومون.

دانلود قانونی فیلم شبی که ماه کامل شد و دانلود قانونی فیلم های ایرانی جدید به وسیله سبزپندار در دسترس می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 356

به "دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد از سبزپندار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد از سبزپندار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید