دانشجویان دانشگاه خیام با اقلام خوراکی از کارگران روزمزد حمایت کردند

به گزارش مجله جهانگیر، دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه خیام مشهد گفت: با حمایت دانشجویان بسته های خوراکی برای کارگران روزمزد که کرونا باعث کسادی بازار کار آنها شده، تهیه کردیم.

دانشجویان دانشگاه خیام با اقلام خوراکی از کارگران روزمزد حمایت کردند

مرتضی خوشخو، دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه خیام در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به برخی اقدامات این تشکل دانشجویی برای کمک به مردم آسیب پذیر جامعه اشاره کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی بسکمک از کسب و کار ها شده و همین امر اقشار ضعیف را بیشتر در معرض خطر قرار می دهد.

خوشخو گفت: یکی از اقدامات موثر در این زمان که کرونا کشور را با مسائل زیادی روبرو کرده، حمایت از اقشاری است که در این شرایط آسیب بیشتری می بینند.

دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه خیام با بیان اینکه حمایت از این اقشار یکی از وظایف اجتماعی ما محسوب می شود، گفت: اغلب گروه ها و تشکل های دانشجویی به تأمین اقلام بهداشتی برای اقشار کم درامد می پردازند که بسیار شایسته است، اما ما هدف خود را بر معیشت و حمایت از کارگران ساختمانی روزمزد قرار دادیم تا حداقل برخی شب ها دست خالی به خانه بازنگردند.

وی بیان نمود: به همین دلیل 40 بسته معیشتی که هرکدام ارزش تقریبی 100 هزار تومان داشت، بین کارگران روزمزد در برخی نقاط شهری مشهد توزیع کردیم.

خوشخو گفت: این بسته ها شامل حبوباب، رب، روغن و ماکارونی بود و تلاش کردیم که برای لحظاتی لبخند کوتاهی بر لب خانواده های این کارگران بنشانیم.

وی گفت: برای مرحله بعدی توزیع این بسته های معیشتی برنامه ریزی داریم و احتمالا این بار و البته اگر خیرین و دانشجویان همراهی کنند، در بسته های معیشتی گوشت مرغ هم قرار می دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 706

به "دانشجویان دانشگاه خیام با اقلام خوراکی از کارگران روزمزد حمایت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه خیام با اقلام خوراکی از کارگران روزمزد حمایت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید