حمایت کمیته امداد لرستان از 1700 زائر اربعین حسینی

به گزارش مجله جهانگیر، قائم مقام کمیته امداد لرستان گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد که در پیاده روی اربعین شرکت نمایند از یاری هزینه سفر زیارتی بهره مند می شوند.

حمایت کمیته امداد لرستان از 1700 زائر اربعین حسینی

به گزارش خبرنگاران، محمدولی حیدروند در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های فرهنگی این نهاد جهت اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی، اظهار کرد: زیارت اربعین به عنوان یک حرکت معنوی و تربیتی در راستای توانمندسازی فرهنگی از خدمات فرهنگی محسوب می گردد و این نهاد یاری هزینه 700 هزارتومانی به 1700 مددجوی زائر اربعین پرداخت می نماید.

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد برنامه ایی برای اعزام گروهی و کاروان ندارد، توضیح داد: مددجویان تحت حمایت به صورت خانوادگی و یا انفرادی با دریافت گذرنامه و ثبت نام در سامانه سماح مشمول دریافت یاری هزینه زیارتی می شوند.

قائم مقام کمیته امداد لرستان به نحوه دریافت یاری هزینه اربعین اشاره نمود و اضافه نمود: متقاضیان پس از تشرف به اماکن زیارتی و درج مهر خروج و ورود به کشور با مراجعه به ادارات کمیته امداد محل سکونت مدارک را تحویل دهند.

حیدروند با تأکید بر اینکه برنامه شوق زیارت با عنوان اعزام مددجویان برای اولین بار به زیارت اماکن مقدس با اهداف تربیتی و زیارتی انجام می گردد، افزود: بخشی از هزینه های اعزام زائرین توسط نیکوکاران تأمین می گردد و خیران در صورت تمایل می توانند به وسیله شماره گیری #0668877 در این کار خداپسندانه به میزان دلخواه مشارکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 192

به "حمایت کمیته امداد لرستان از 1700 زائر اربعین حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت کمیته امداد لرستان از 1700 زائر اربعین حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید