جوانان خیّر در آستانه بلندترین شب سال لبخند هدیه دادند

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران/قزوین مسئول گروه جوانان خیّر استان قزوین با بیان اینکه این گروه تا به امروز 34 فعالیت عمده در سطح استان و دیگر شهرهای کشورمان انجام داده است، گفت: آخرین برنامه گروه خیران جوان مربوط به جمع آوری یاری برای نیازمندان به مناسبت شب یلدا بود که در نهایت 36 سبد غذایی آماده و توزیع شد.

جوانان خیّر در آستانه بلندترین شب سال لبخند هدیه دادند

ایمان جواهران مسئول گروه جوانان خیر استان قزوین در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این گروه از چهار سال پیش در حال فعالیت است و ماهیت آن از 800 دانشجوی چهار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، شهید بابایی، آزاد قزوین، علوم پزشکی و تعدادی از خیران تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: این گروه تا به امروز 34 فعالیت عمده در سطح استان و دیگر شهرهای کشورمان انجام داده است که آخرین برنامه مربوط به جمع آوری یاری برای نیازمندان به مناسبت شب یلدا بود که در نهایت 36 سبد غذایی آماده و توزیع شد.

جواهران توضیح داد: این سبد غذایی که شامل 10 قلم کالا و مواد غذایی از جمله برنج ایرانی، مرغ، ماکارانی، شکر، رب، انار و پرتقال همراه با گیفت های یلدایی بود، در بین خانواده های نیازمندی که قبلاً توسط گروه های ارزیابی شناسایی شده بودند، پخش شد.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت این گروه خیر به صورت مجازی انجام می گردد، گفت: تهیه و توزیع 1000 سبد غذایی، آزادی پنج زندانی، یاری رسانی به زلزله زدگان، یاری به درمان تعدادی از بچه ها سیستان و بلوچستان، بازدید از خانه سالمندان، تهیه و توزیع کیف و لوازم تحریر و کتاب کنکور برای دانش آموزان نیازمند، تهیه و ساخت و پرداخت هزینه یک پا و دست مصنوعی، توزیع لباس نو و لوازم بهداشتی به سیل زدگان از جمله فعالیت های گروه جوانان خیر به شمار می رود.

مسئول گروه جوانان خیر استان قزوین مطرح کرد: از حضور تمامی جوانان و دانشجوهای رشته های مختلف دانشگاه های سراسر کشور و دیگر اقشار مردم در این گروه که در راستای انجام کارهای خیر در حال فعالیت است، استقبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 396

به "جوانان خیّر در آستانه بلندترین شب سال لبخند هدیه دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان خیّر در آستانه بلندترین شب سال لبخند هدیه دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید