تکمیل روشنایی و برق رسانی محور گردشگری چهل چای و چراغ تپه

به گزارش مجله جهانگیر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: برای تکمیل روشنایی و برق رسانی محور گردشگری چهل چای و چراغ تپه مبلغ 3میلیارد و 206میلیون ریال اختصاص داده شد.

تکمیل روشنایی و برق رسانی محور گردشگری چهل چای و چراغ تپه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز شنبه 6 مرداد با اعلام این خبر اضافه کرد: تکمیل روشنایی و برق رسانی محور گردشگری چهل چای و چراغ تپه با تخصیص مبلغ 3 میلیارد و 206 ملیلون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی اجرایی شد.

او با تشریح پروژه های توسعه گردشگری در شهرستان مینودشت گفت: ترمیم برق رسانی و روشنایی محور گردشگری چهل چای مینودشت و همچنین اجرای روشنایی محور گردشگری چراغ تپه مینودشت به ترتیب مبلغ 2میلیارد و 200 میلیون ریال و مبلغ یک میلیارد و 60 میلیون ریال ازپروژه های اجرایی این شهرستان بوده است.

یکی از زیباترین تفرجگاه های شهرستان مینودشت استان گلستان جنگل تنگه چهل چای است.جنگل تنگه چهل چای یکی از مناظر و جاذبه های طبیعی درحاشیه شهر مینودشت است و مکان بسیار مناسب برای بهره برداری مسافران نوروزی از این طبیعت است.

تنگه چهل چای که به بهشت نیز معروف است در فاصله هفت کیلومتری شهر مینودشت قرار گرفته ، نزدیکترین روستا به این منطقه روستای کلوکند است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 13

به "تکمیل روشنایی و برق رسانی محور گردشگری چهل چای و چراغ تپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل روشنایی و برق رسانی محور گردشگری چهل چای و چراغ تپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید