تور بین المللی شطرنج؛ نماینده ایران حذف شد

به گزارش مجله جهانگیر، تهران (پانا) - محمد امین طباطبایی در رقابت های چِس دات کام از صعود به جمع 4 شطرنج باز برتر باز ماند.

تور بین المللی شطرنج؛ نماینده ایران حذف شد

محمد امین طباطبایی ملی پوش شطرنج ایران در مرحله مقدماتی رقابت های سریع chess.com توانست از 9 بازی خود شش امتیاز کسب نموده و به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند.

این ملی پوش شطرنج ایران در دور اول این رقابت ها به مصاف پاول پونکراتوف رفت و به پیروزی رسید. در دور دوم طباطبایی مقابل گجراتی به پیروزی دست یافت.

محمد امین طباطبایی در دور سوم و چهارم مقابل کاروآنا و نپومنیشی به تساوی رسید. ملی پوش شطرنج ایران در ادامه این رقابت ها و در دور پنجم پیروز شد و در دور ششم تا نهم به تساوی دست یافت تا این شطرنج باز 6 امتیازی گردد.

این رقابت که با حضور 41 شطرنج باز برتر دنیا در هفته اول خود پیگیری شد با قهرمانی یان نپومنیشی روس به سرانجام رسید. طباطبایی در این مسابقات توانست به جمع هشت نفر برتر مسابقات صعود کند اما مقابل نماینده پرو شکست خود و از صعود به جمع 4 شطرنج باز برتر باز ماند.

شطرنج باز روس با قهرمانی در این رقابت ها 7 هزار 500 دلار را به جیب زد. هم چنین آنیش گیری با فینالیست شدن در این مسابقات 3 هزار و 500 دلار پیروز شد.

محمد امین طباطبایی که در جمع هشت شطرنج باز این رقابت ها حضور پیدا کرد مبلغ هزار دلار را برنده شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1785

به "تور بین المللی شطرنج؛ نماینده ایران حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بین المللی شطرنج؛ نماینده ایران حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید