توافق وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش برای استخدام قهرمانان

به گزارش مجله جهانگیر، دو وزارتخانه ورزش و جوانان و آموزش و پرورش به منظور استخدام قهرمانان ورزشی با یکدیگر توافق کردند.

توافق وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش برای استخدام قهرمانان

حمید سجادی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش گفت: طی توافقی که بین آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان منعقد شد قهرمانان هر رشته که مشمول قانون سرباز قهرمان هستند می توانند جذب آموزش و پرورش می شوند و سقفی برای این جذب قهرمانان وجود نخواهد داشت و قهرمانانی که تمایل دارند می توانند به شکل دبیر ورزش فعالیت نمایند.

وی اضافه کرد: تمایل ما این است که قهرمانان ما بتوانند در امر آموزش حضور پیدا نمایند و در استعدادیابی یاری حال وزارت ورزش باشند و آن چیزی که در تیم های ملی یاد گرفته اند را در اختیار دانش آموزان علاقه من به ورزش بگذارند. قهرمانان ما می توانند حلقه وصل خوبی بین دانش آموزان و وزارت ورزش باشند و استعدادها را شناسایی نمایند. این یک اتفاق بسیار بزرگ و خوب است که با همکاری معاونت های دو وزارتخانه انجام شد.

بعلاوه در نشست امروز وزیر ورزش با روسای فدراسیون ها، انتخاب سه عضو تازه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند.

در این رای گیری سید حسن طباطبایی، حسین ثوری و عباس اورسجی روسای فدراسیونهای کاراته، بوکس و کبدی برای یک سال به عنوان سه عضو تازه شورای برون مرزی انتخاب شدند.

خبرنگاران ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1913

به "توافق وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش برای استخدام قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش برای استخدام قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید