توئیت دستیار وزیر خارجه در سالروز دفاع مقدس

به گزارش مجله جهانگیر، دستیار وزیر خارجه ایران با اشاره به جانفشانی اقشار مختلف مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس مطرح کرد: اگر باز تکرار شود، مردم چنین خواهند کرد.

توئیت دستیار وزیر خارجه در سالروز دفاع مقدس

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، حسین قریبی دستیار وزیر امور خارجه ایران امروز (یکشنبه) در سالروز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و آغاز هفته دفاع مقدس در صفحه توئیترش با اشاره به ابتکار حسن روحانی درباره ائتلاف امید: ابتکار صلح هرمز با بیان اینکه ابتکار رئیس جمهوری ایران به زودی رونمایی خواهد شد، نوشت: در این هفته ما هشت سال دفاع (مقدس) را گرامی می داریم. در دوران جنگ تحمیلی، ایرانی ها از هر قشری اعم از شیعه، اهل سنت و مسیحی کفش رزم به پا کرده و به نیروهای مسلح پیوستند و از سرزمین مادری خود دفاع کردند. اگر تکرار شود، باز هم چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

به گزارش فارس، حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) در مراسم ویژه رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس طی سخنانی عنوان کرد: با شعار ائتلاف امید و هرمز، صلح برای منطقه، ابتکار صلح هرمز HOPE در سازمان ملل حضور می یابیم.طرحی را در سازمان ملل پیش روی جهانیان می گذاریم که ایران با همکاری کشورهای منطقه می تواند و اعلام می کند که امنیت خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز را با کمک کشورهای منطقه به وجود خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 145

به "توئیت دستیار وزیر خارجه در سالروز دفاع مقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت دستیار وزیر خارجه در سالروز دفاع مقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید