تصمیم تازه اتحادیه اروپا علیه بلاروس

به گزارش مجله جهانگیر، ایسنا نوشت: رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید نمود، این اتحادیه نسبت به تشدید خشونت ها در بلاروس متاسف بوده و تحریم هایی را علیه افراد مسئول سرکوب معترضان آرام و تقلب انتخاباتی در این کشور اعمال خواهد نمود.

تصمیم تازه اتحادیه اروپا علیه بلاروس

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا در کوشش برای حمایت از معترضان مخالف دولت الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس در حال آنالیز تحریم هایی علیه مقام های ارشد این کشور در پی تحولات پس از انتخابات مناقشه برانگیز 9 اوت بلاروس هستند.

دیپلمات های اتحادیه اروپا در حالی که یک ماه از راه افتادن اعتراضات بلاروس به نتیجه انتخابات این کشور گذشته، اعلام نموده اند مذاکرات اتحادیه اروپا تحت تاثیر مناقشات ارضی میان قبرس و ترکیه در شرق مدیترانه قرار گرفته است.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای بیان کرد: اتحادیه اروپا بر عزمش برای اعمال تحریم علیه مقام های مسئول خشونت، سرکوب معترضان آرام و تحریم نتایج انتخابات در بلاروس تاکید می نماید.

به گفته بورل، این بلوک همچنین در صورت لزوم تدابیر محدودیت کننده بیشتری در پیش خواهد گرفت هر چند که جزئیات بیشتری درباره آن معین نکرد.

بورل خاطر نشان کرد، اتحادیه اروپا از بابت تشدید خشونت ها در بلاروس و تبعید اجباری اعضای مخالفان سیاسی این کشور که هر چه بیشتر نشان دهنده بی اعتنایی علنی به حاکمیت قانون است اظهار تاسف می نماید.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 970

به "تصمیم تازه اتحادیه اروپا علیه بلاروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم تازه اتحادیه اروپا علیه بلاروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید