تزریق یک میلیارد دوز واکسن کرونا در چین

به گزارش مجله جهانگیر، چین پیروز به واکسیناسیون بیش از یک میلیارد دوز واکسن کرونا در نقاط مختلف این کشور شده است.

تزریق یک میلیارد دوز واکسن کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تی هاوس، طبق گزارش کمیسیون بهداشت چین تا روز شنبه بیش از یک میلیارد دوز واکسن کرونا در سراسر چین تزریق شده است.

طبق آمارهای ارائه شده سرعت تزریق واکسن کرونا در کشور چین هر ماه بهبود یافته و تعداد بیشتری از مردم این کشور پیروز به دریافت واکسن کرونا می شوند. با توجه به شیوع انواع نو ویروس کرونا در هند و ویتنام مقامات چینی قصد دارند هرچه سریع تر بیشتر مردم را در برابر ویروس واکسینه نمایند.

مقامات چینی امیدوارند با واکسیناسیون کامل این کشور در آینده نزدیک نگرانی نسبت به شیوع دوباره این ویروس نداشته باشند زیرا شیوع کرونا در جنوب غرب این کشور بار دیگر باعث اختلال در فرایند زندگی عاد شده است.

شیوع کرونا در جنوب چین باعث اختلال در بنادری شده که برای تجارت جهانی نقشی کلیدی را ایفا می نمایند. شیوع دوباره کووید در این منطقه از چین می تواند تاخیر چندین ماهه در ارسال کالاهایی را به همراه داشته باشد که کمبود آنها در جریان فصل خرید می تواند باعث افزایش قیمت آنها گردد.

اختلال در فرایند ارسال کالاها از ماه گذشته و زمانی شروع شد که مقامات در گوانگدونگ در جنوب چین که چندین بندر عظیم کانتینری جهان در آن حضور دارد به علت شیوع کرونا مجبور به لغو پروازها، تعطیلی بسیاری از مراکز و به تعویق انداختن تجارت در بنادر شدند تا بتوانند بار دیگر مانع از شیوع کرونا شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1471

به "تزریق یک میلیارد دوز واکسن کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق یک میلیارد دوز واکسن کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید