تریلر رسمی فروشنده رونمایی شد

به گزارش مجله جهانگیر، شرکت بین المللی ممنتو فیلم (Memento film) مستقر در پاریس، که تهیه کننده فیلم فروشنده اصغر فرهادی است از تریلر رسمی این فیلم رونمایی نموده و لیستی از خریداران این فیلم را منتشر کرد. این فیلم که در جشنواره کن دو جایزه بهترین بازیگر مرد را برای شهاب حسینی و بهترین کارگردانی را برای فرهادی به ارمغان آورد قرار است و موجب تحسین منتقدین شد، در ماه نوامبر 2016 در فرانسه اکران گردد و یک ماه بعد اکران بین المللی آن شروع میگردد. از هم اکنون شرکت های پخش کنندهء زیادی این فیلم را خریداری نموده اند. این یک موفقیت برای این فیلم است که خواستار زیادی در جهان پیدا نموده و راه را برای سایر فیلم های ایرانی هموارتر نموده است.

تریلر رسمی فروشنده رونمایی شد

ممنتو فیلم در خلال برگذاری جشنواره کن این فیلم را به شرکتهایی در سراسر جهان فروخته که اسامی بعضی از آنها در زیر آمده: سایت آمازون، گروه کوهن مدیا برای آمریکای شمالی، شرکت Elevation برای کانادا، شرکت HI Gloss برای استرالیا و نیوزلند، شرکت Alfa Films در آرژانتین، شرکت Providence Filmes برای برزیل و همچنین شرکتهایی در کشورهای مکزیک، چین، تایلند، هنگ کنگ، کره جنوبی و بلژیک، هلند، لوکزامبورگ، اسپانیا، ایتالیا، اسکاندیناوی، ایسلند و سایر توزیع کننده ها و شرکت های کوچکتر.

به گفته اوون گلایبرمن منتقد سینما فیلم فروشنده از سکانسهای با تعلیق نئورئالیستی برخوردار است، که بیننده را مشتاق مینماید. این فیلم روند خوب فیلمهای قبلی فرهادی مثل گذشته و جدایی نادر از سیمین را حفظ نموده است. داستان فیلم راجع به زن و شوهری به اسم رعنا و عماد است که از آپارتمان خود که در حال خراب شدن است خارج میشوند و به خانه ای جدید در مرکز تهران نقل مکان میکنند، جایی که یک حادثه زندگی آنها را تغییر میدهد. شهاب حسینی و ترانه علی دوستی نقش های اصلی این فیلم را برعهده دارند.

منبع: بدونیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 255

به "تریلر رسمی فروشنده رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر رسمی فروشنده رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید