تدوین لاک پشت و حلزون به سرانجام رسید خبرنگاران

به گزارش مجله جهانگیر، تدوین فیلم سینمایی لاک پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی توسط پویا اشتهاردی انجام شد.

تدوین لاک پشت و حلزون به سرانجام رسید خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی لاک پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی اواسط بهمن به پایان رسید و پس از آن توسط پویا اشتهاردی تدوین شد.

این روز ها امیرحسین قاسمی در حال صداگذاری روی این فیلم است، امین انتشاری جلوه های ویژه و علیرضا مجیری اصلاح رنگ این فیلم سینمایی را انجام می دهند. همچنین امیرحسین رضایی نیز در حال ساخت موسیقی لاک پشت و حلزون است.

علی مصفا، لیلا زارع، سام نوری، مهران نائل و البرز کروبه (بازیگر کودک) گروه بازیگران اصلی این پروژه و پانته آ مهدی نیا، محمد نریمانی، حمید خردمندی، زهره حجازی و علی رستگاری دیگر بازیگران فیلم سینمایی لاک پشت و حلزون هستند.

در خلاصه داستان لاک پشت و حلزون آمده است: پدرام 10 ساله با مادرش افسانه زندگی می کند و مسائل زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد، ولی با مخالفت پدرام روبه روست و دلیل مسائل پدرام را همین مسئله می داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آن ها شکل می گیرد...

عوامل این فیلم نیز عبارتند از نویسنده: محسن رضایی، مشاور کارگردان: محمد رضا اصلانی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، مدیر صدابرداری: رشید دانشمند، طراح صحنه: پیام اسکندری، طراح لباس: لیلا تاج دینی، طراح گریم: لیلا سانی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز: فواد چاومه، دستیار اول کارگردان: مجید عبدی، منشی صحنه: رویا بابابیگی، مدیر تولید: جواد راهزانی، مجری طرح: حسین بشگرد و علی مردانه، سرمایه گذاران: گروه اپیک سینما و مریم طالبی، تهیه کننده: هوشنگ نورالهی و شهرام گیل آبادی عکاس: علی بیات و هوتن کروبه، مشاور رسانه ای: مریم قربانی نیا.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1320

به "تدوین لاک پشت و حلزون به سرانجام رسید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین لاک پشت و حلزون به سرانجام رسید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید