تاریخ پخش فصل چهارم سریال فارگو تعیین شد

به گزارش مجله جهانگیر، شبکه اف ایکس (FX) بالاخره تاریخ پخش نهایی فصل چهارم سریال فارگو را معین کرد. پخش فصل جدید این مجموعه چندی قبل به خاطر توقف فرایند فیلم برداری به دنبال شیوع کرونا به تعویق افتاده بود.

تاریخ پخش فصل چهارم سریال فارگو تعیین شد

همه گیری کرونا فرایند فراوری و پخش بسیاری از فیلم ها و سریال ها را با مشکل روبرو کرد و یکی از مهم ترین مجموعه های تلویزیونی که برای فیلم برداری قسمت های پایانی اش دچار مشکل شد، سریال فارگو از شبکه اف ایکس بود. این مجموعه در ابتدا برای پخش در ماه آوریل (13 فروردین تا 12 اردیبهشت) برنامه ریزی شده بود، اما مسئولان شبکه اف ایکس به دلیل ناقص بودن چند قسمت پایانی مجبور شدند تا صدور مجوز از سرگیری ساخت آثار هنری در آمریکا برای تکمیل کردن سریال خود صبر نمایند. حالا این شبکه اشتراکی اعلام نموده است با توجه به رفع شدن مسائل و امکان از سرگیری ساخت فصل چهارم سریال فارگو، پخش آن از مهرماه امسال شروع خواهد شد.

فاکس و اف ایکس قصد دارند نخستین قسمت از فصل چهارم سریال فارگو را روز یکشنبه 7 مهرماه (27 سپتامبر) پخش نمایند و 9 قسمت بعدی نیز طی هفته های متوالی روی آنتن می فرایند. فصل چهارم فارگو قرار است ما را به سال های پایداری قوانین جیم کرو ببرد. قوانینی که امکانات رفاهی، تحصیلی، اقامتی و سایر خدمات اجتماعی و بعضا شخصی سیاه پوستان و به طور کلی تمام رنگین پوستان را از سفیدپوستان جدا می کرد. هرچند در متن این قوانین عبارت جدا اما مساوی به چشم می خورد، اما بین سال های 1876 تا 1965 که چنین جداسازی غیرانسانی اجرا می شد، عملا ضررهای مالی، آموزشی و اجتماعی بسیاری متوجه رنگین پوستان بود. شبکه اف ایکس میخواهد داستان یک سندیکای جنایی سیاه پوست را به تصویر بکشد که ضمن فرار از تن دادن به قوانین جیم کرو، به دنبال همکاری با مافیای کانزاس سیتی به منظور انجام اعمال خرابکارانه هستند. کریس راک کمدین مشهور و محبوب آمریکایی با گریم و چهره ای متفاوت قرار است نقش رهبر این سندیکای جنایی سیاه پوستی را ایفا نماید.

  • بازی تاج و تخت بهترین سریال قرن بیست و یکم شد

در میانه های دهه ی 1950 میلادی در شهر کانزاس سیتی میان دو گروه تبهکاری عظیم این شهر صلحی شنماینده برقرار می گردد. یکی از این گروه ها آمریکایی-آفریقایی به رهبری لوی کنون (با بازی کریس راک) بوده و دیگری یک گروه خشن ایتالیایی است. این دو باند خلافکار به موازات یکدیگر به وسیله اختلاس مالی و کنترل چرخه فراوری و توزیع مواد مخدر در کمتر از چند سال به سرمایه قابل توجه ای دست پیدا نموده اند. اما خیلی زود تنش و درگیری میان آن ها بالا می گیرد و رهبران این دو گروه تبهکاری برای حفظ صلح و گام برداشتن به سوی اهدافشان پسران ارشد خود را با یکدیگر معامله می نمایند. اما ماجرا به همین منوال ادامه نمی یابد و حکایت جدید سریال فارگو هم سرخی خون را به رنگ غالب قالب های سرد و برفی اش تبدیل می نماید.

فصل اول فارگو با بازی بیلی باب تورنتون و مارتین فریمن مورد تحسین همگان نهاده شد و جایزه امی بهترین مینی سریال، بهترین کارگردانی و بهترین تیم بازیگری را دریافت کرد. فصل های دوم و سوم این مجموعه نیز با استقبال خوبی از جانب مردم و منتقدین روبرو شدند و به همین خاطر بسیاری از همین الان فصل چهارم فارگو را یکی از مدیان اصلی فتح مراسم امی 2021 می دانند!

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 922

به "تاریخ پخش فصل چهارم سریال فارگو تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ پخش فصل چهارم سریال فارگو تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید