برگزاری مسابقه مجازی پخت غذاهای محلی و اجرای بازی های بومی در استان مرکزی

به گزارش مجله جهانگیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری مسابقه مجازی پخت غذاهای محلی و اجرای بازی های بومی محلی استان مرکزی اطلاع داد.

برگزاری مسابقه مجازی پخت غذاهای محلی و اجرای بازی های بومی در استان مرکزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، علیرضا ایزدی به این مهم اشاره داشت که بازی های بومی محلی می تواند موجب ایجاد نشاط اجتماعی باشد، کوشش می گردد بازی های سنتی در تمام شهرستان های این استان به شکل بهتری جا بیفتد.

او در ادامه گفت: بدین منظور اداره کل استان اقدام به برگزاری مسابقه مجازی عکس و فیلم آیین های سنتی با عنوان پخت غذاهای محلی و اجرای بازی های بومی محلی استان نموده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی تأکید کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، لزوم استقرار هم وطنان در خانه برای مصون ماندن از بیماری کرونا و برای غنی شدن ایام ماندن در خانه، این مسابقه به صورت مجازی برگزار خواهد شد، علاقه مندان می توانند از نحوه پخت غذاهای محلی خود و از تزئین غذا در منزل فیلم های کوتاه تهیه کنند و به این مسابقه ارسال کنند.

او اضافه کرد: همچنین علاقه مندان می توانند در کنار اعضای خانواده با اجرای بازی های بومی محلی در منزل، عکس و فیلم کوتاه تهیه و برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

ایزدی گفت: در این مسابقه هر بخش سه برگزیده خواهد داشت که هدایای به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

او اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به آدرس اینستاگرامی markazi-cthh عکس و فیلم های خود را از تاریخ 15 تا خاتمه فروردین ماه 99 ارسال کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 703

به "برگزاری مسابقه مجازی پخت غذاهای محلی و اجرای بازی های بومی در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه مجازی پخت غذاهای محلی و اجرای بازی های بومی در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید