برگزاری برنامه های هفته صنایع دستی و ویژه برنامه روز جهانی صنایع دستی در 5 استان کشور

به گزارش مجله جهانگیر، خبرگزاری مهر/ براساس اخبار واصله، برگزاری برنامه های هفته صنایع دستی و ویژه برنامه روز جهانی صنایع دستی در 5 استان کشور صورت می گیرد.

برگزاری برنامه های هفته صنایع دستی و ویژه برنامه روز جهانی صنایع دستی در 5 استان کشور

مریم جلالی، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: برنامه های هفته صنایع دستی و روز جهانی صنایع دستی از 17 خرداد شروع خواهد شد و پنج استان کشور میزبان این برنامه ها هستند.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: علاوه بر استان تهران، استانهای البرز، زنجان، اردبیل و اصفهان میزبان رویدادهای هفته صنایع دستی و روز جهانی صنایع دستی خواهند بود.

وی افزود: به همین مناسبت در اولین روز از هفته صنایع دستی در روز 17 خرداد، نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در تهران برگزار می گردد.

جلالی گفت: ویژه برنامه روز جهانی صنایع دستی با حضور مهمانان داخلی و خارجی و مسئولانی از شورای جهانی صنایع دستی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اصفهان برگزار می گردد.

وی در ادامه گفت: در روز دوشنبه 22 خرداد، استان اردبیل میزبان مسئولانی از شورای جهانی صنایع دستی و نیز وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و همین گروه در روز سه شنبه 23 خرداد به استان زنجان سفر خواهند کرد.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یادآور شد: در روز چهارشنبه 24 خرداد جاری تهران میزبان برنامه گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی و روز پنجشنبه 25 خرداد نیز اختتامیه گام دوم و سوم رویداد سه گام برگزار و نمایشگاه فروش آثار هنری و صنایع دستی در کاخ نیاوران افتتاح می گردد.

جلالی اعلام کرد: در روز آدینه 26 خرداد نیز از کارگاه های هنرمندان نوگرا در استان البرز بازدید بعمل خواهد آمد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2014

به "برگزاری برنامه های هفته صنایع دستی و ویژه برنامه روز جهانی صنایع دستی در 5 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری برنامه های هفته صنایع دستی و ویژه برنامه روز جهانی صنایع دستی در 5 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید