برپایی نمایشگاه و کارگاه صنایع دستی در نگارخانه میرک مشهد

به گزارش مجله جهانگیر، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه و ورک شاپ صنایع دستی در نگارخانه میرک مشهد اطلاع داد.

برپایی نمایشگاه و کارگاه صنایع دستی در نگارخانه میرک مشهد

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، محمد مطیع، معاون صنایع دستی این اداره کل، یکشنبه 24 آذر 1398 با اعلام این خبر اضافه نمود: این نمایشگاه به مدت هفت روز پذیرای علاقه مندان است.

او ادامه داد: این نمایشگاه صنایع دستی با عنوان یلدا برگزار و آثار هنرمندان و هنرجویانی هنرکده مهتاب به نمایش گذاشته شده است.

مطیع با بیان این که نمایشگاه با با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هنرکده مهتاب برگزار می گردد، اضافه نمود: تمام سود حاصل از فروش آثار هنری در این نمایشگاه، به نفع بانوان سرپرست خانوار هزینه خواهد شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اظهار کرد: هم زمان با نمایشگاه یلدا، آموزش شمع سازی و عکاسی به صورت کاملا رایگان انجام می گردد.

مطیع گفت: استاد سعید عباسی دارنده ا متیاز انحصاری شمع ویلوتری در ایران و استاد بابایی از استادان عکاسی و تصویربرداری در ورک شاپ نمایشگاه به آموزش می پردازند.

او اضافه نمود: اختتامیه این نمایشگاه نیز ساعت 18 شنبه اول دی خواهد بود.

نگارخانه میرک مشهد در خیابان صاحب الزمان (عج) 14 قرار گرفته است و صبح از ساعت 9 تا 13 و عصر از 17 تا 19 پذیرای بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 377

به "برپایی نمایشگاه و کارگاه صنایع دستی در نگارخانه میرک مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه و کارگاه صنایع دستی در نگارخانه میرک مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید