آنالیز نسبت رسانه و علوم شناختی چرخ

به گزارش مجله جهانگیر، صدوششمین قسمت فصل هشتم چرخ به آنالیز نسبت و تاثیر متقابل رسانه ها و علوم شناختی اختصاص دارد. این برنامه ساعت 19 امروز، چهار شنبه 18 اسفند 1400 از شبکه چهار پخش می گردد.

آنالیز نسبت رسانه و علوم شناختی چرخ

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در بخش تازه ها ریحانه، ولی پور، روزنامه نگار علم و محمدحسین دنیا پناه، روزنامه نگار علم و فناوری، تازه ترین و برترین فیلم ها و کتاب های علمی-تخیلی در این روز ها را معرفی خواهند کرد.

در بخش دیگری از چرخ، پویا پاک نژاد، دانش آموخته علوم شناختی با دکتر سیاوش صلواتیان، عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما درباره رسانه و علوم شناختی مصاحبه می نماید. رسانه فرصت های هیجان انگیزی برای مطالعه و مداخله سیستم شناختی جامعه فراهم می نماید و از طرف دیگر علوم و فناوری های شناختی هم می تواند ابزار ها و مهم تر از آن زاویه نگاه متفاوت و بی نظیری را برای علوم ارتباطات و رسانه خلق کند. این دو حوزه در تاثیر متقابل با هم هستند، شناخت ما مشخص می نماید که ما چه رسانه ای را برای چه کاری در نظر بگیریم و این رسانه است که شناخت مخاطبان خود را شکل می دهد.

در بخش دیگری از این قسمت چرخ گفت وگوی حافظ آهی با پژوهشگران پژوهشگاه دانش های بنیادی روی آنتن خواهد رفت.

فصل هشتم مجله تصویری چرخ مهم ترین رویداد های علم و فناوری و مسائل روزمره زندگی را با نگاهی تخصصی و به زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان آنالیز و واکاوی می نماید.

چرخ چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به صورت زنده و به مدت 50 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می گردد. مجری چرخ محمدرضا مقدسیان است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه کنندگی چرخ را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1822

به "آنالیز نسبت رسانه و علوم شناختی چرخ" امتیاز دهید

1 کاربر به "آنالیز نسبت رسانه و علوم شناختی چرخ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نسبت رسانه و علوم شناختی چرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید