با شماری از بهترین مراکز خرید برلین آشنا شویم

به گزارش مجله جهانگیر، خرید یکی از لذتهای سفر است؛ بخصوص وقتی این سفر به کشوری دیگر باشد. برلین بعنوان پایتختی عظیم و شهری قدیمی، می تواند برای گردشگران اهل خرید تجربه ای متفاوت باشد. برلین با داشتن مغازه های متفاوت یک تجربه بی مثال به همراه دارد. بهترین مراکز خرید برلین تفاوتهای فراوانی با یکدیگر داشته و شناخت آنها از قبل، می تواند یاری بسیاری به گردشگران نماید. با ما در مقاله مراکز خرید معروف برلین همراه شوید تا شما را با تعدادی از مراکز خرید ارزان قیمت در برلین آشنا کنیم.

با شماری از بهترین مراکز خرید برلین آشنا شویم

فهرست مطالب

خیابان Kurfürstendammمرکز خرید الکسا (Alexa)منطقه Schlossstrasseمنطقه Hackescherمرکز خرید برلین (Mall of Berlin)بازارهای محلیخیابان Friedrichstrasseسخن آخر

خیابان Kurfürstendamm

قدم زدن در خیابانی پر از رستورانهای عالی و در کنار 100 فروشگاه و مرکز خرید، بدون شک بهشتی است برای علاقمندان به خرید و پاساژگردی. خیابان Kurfürstendamm که در غرب برلین واقع شده است، با داشتن بوتیک و مرکزهای خرید، محلی است که علاوه بر گردشگران، اهالی برلین نیز برای خرید و قدم زدن به آن سرک می کشند. وجود دپارتمان استورهای مشهور KaDeWe، Peek و Cloppenburg شهرت این خیابان برلینی را برای علاقمندان به خرید دوچندان نموده اند.

این خیابان علاوه بر همه این محاسن، دارای یکی از جاذبه های گردشگری برلین به نام Memorial Church هست. اگر فرصت و زمان کافی برای قدم زدن و دیدن تمام این خیابان ندارید، به هیچ عنوان دپارتمان استور KaDeWe را نباید فراموش کنید. این مرکز خرید باشکوه در وسعتی بالغ بر 60 هزار متر مربع، به تنهایی مکانی است رویایی برای عشاق خرید و پاساژگردی. در این مرکز عظیم از لوازم آرایش و لوازم منزل تا ادوات موسیقی یافت می گردد. ضمناً، می توانید در طبقه ششم این مورد از مراکز خرید معروف برلین، غذاهایی از سراسر دنیا را امتحان نموده و طعم آن را به حافظه خود بیفزایید.

مرکز خرید الکسا (Alexa)

یکی از مهمترین میدانهای شهر برلین، میدان الکساندر پلاتس (Alexander platz) بوده و همین موقعیت جغرافیایی مهم باعث شده تا مرکز خرید الکسا که در این میدان واقع شده است، درصدر لیست مراکز خرید برلین قرار بگیرد. در هوای سرد و زمستانی برلین، شاید جایی بهتر از مرکز خرید الکسا برای خرید پیدا نکنید. این مرکز عظیم و مجهز با 56 هزار متر مربع وسعت، دارای 180 فروشگاه مختلف بوده که می توانند هر سلیقه ای را راضی نگه دارند. برای رسیدن به این مورد از بهترین مراکز خرید برلین بهتر است از ایستگاه های الکساندر پلاس و Jannowitzbrucke بهره ببرید.

این مرکز علاوه بر داشتن فروشگاه های متنوع، دارای 17 رستوران و فودکورت است. تنوع بی اندازه پوشاک، موضوع مهمی هست برای افرادی که قصد تهیه پوشاک را دارند. ساعت کار 10 صبح تا 21 نیز از دیگر مزایای این مرکز خرید شیک بشمار می آید.

منطقه Schlossstrasse

با یک سفر 45 دقیقه ای می توانید به یکی از بهترین مراکز خرید برلین با نام Schlossstrasse برسید. این منطقه، مرکزی است با فروشگاه های بسیار که به حتم بعد از دیدن آن متوجه می شوید که این سفر کوتاه ارزش رسیدن به آن را داشت. وجود مرکز خرید Berlin Boulevard با برندهای مشهور دنیای، گواهی بر این مدعاست. خلوت بودن این منطقه بدلیل دوری از مرکز شهر برلین، از دیگر مزایای آن هست؛ به خصوص هنگام تعطیلات و مواقعی که تعداد گردشگران زیاد هستند.

منطقه Hackescher

اگر خیابانهای Kurfürstendamm و Friedrichstrasse محل استقرار فروشگاه ها و مرکزهای خرید لوکس و گران قیمت است، در عوض منطقه Hackescher جایی بوده که با داشتن رستوران، فروشگاه و مرکز خریدهای بسیار، به ارزان بودن شهره است. جوانان و داشجویان اغلب اوقات خود را برای تهیه وسایل مورد نیازشان در این مورد از مراکز خرید ارزان قیمت در برلین می گذرانند. بازارچه محلی عظیمی نیز در Hackescher برپا می گردد که باعث محبوبیت دوچندان این منطقه شده است.

مرکز خرید برلین (Mall of Berlin)

مرکز تجاری تازه ساختی به وسعت 200 هزار متر مربع در حوالی میدان Potsdamer جایی نیست به جز مرکز خرید برلین یا همان Mall of Berlin. این مرکز که در سپتامبر سال 2014 میلادی افتتاح شده، دارای 270 فروشگاه و عظیمترین فوردکورت است. برندهای مشهوری چون هوگو باس، لیوایز، آرمانی، Guess و بسیاری از برندهای معروف آلمانی در این مرکز نمایندگی فروش دارند. اگر اهل خرید و پاساژ گردی هستید و از این قدم زدن ها لذت می برید، با حضور در برلین مال (Mall of Berlin) شاید خود را در میان بهشت احساس کنید.

بازارهای محلی

همانند اغلب شهرهای دنیا، در برلین هم می توانید به بازارهای محلی که در مناطق مختلف شهر برپا می شوند، مراجعه نموده و محصولات را دست اول و ارزان تر تهیه کنید. تولیدات محلی، سوغات و صنایع دستی اقلامی هستند که می توانید از بازارهای برلین با قیمتی پایین تهیه نموده و با قدم زدن در میان آنان، لذتی همچون گشتن در مراکز لوکس و مجلل را تجربه نمایید.

خیابان Friedrichstrasse

اگر از آن دسته افرادی هستید که اوضاع جیبتان میزان است و به برند بازی علاقه دارید، بدون شک خیابان Friedrichstrasse همان جایی است که بدنبالش می گشت. وجود مغازه و مرکزهای خرید لوکس، مجلل و شیک در کنار برندهای معتبر دنیا و مارکهای مشهور، این خیابان را تبدیل به یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین خیابانهای برلین نموده است. البته، خیابان Friedrichstrasse بدلیل نقش بسیار زیادی که در جنگ دنیای دوم داشت، نیز مشهور است. بنابراین، اگر هم قصد یا توان خرید در این مورد از مراکز خرید معروف برلین را ندارید، می توانید برای دیدن جاذبه های گردشگری به آنجا بروید.

سخن آخر

خرید و قدم زدن در پاساژها و فروشگاه ها، یکی از تجربه های دلچسب سفر است. اما، برای آنکه بتوانید نهایت استفاده را از لحاظ مالی و زمانی ببرید، بهتر است قبل از رفتن به این مراکز، نگاهی به راهنماهای موجود بیاندازید تا بتوانید لذت بیشتری را نصیب خود کنید.

در ادامه بخوانیدراهنمای سفر به برلین آلمان | دیدنی های برلین آلمانمنبع: همگردی
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1046

به "با شماری از بهترین مراکز خرید برلین آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شماری از بهترین مراکز خرید برلین آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید