امارات برای ارائه جزئیات پرونده دختر حاکم دبی همکاری نمی کند

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سازمان ملل متحد تاکید نمود که هنوز هیچگونه مدرکی مبنی بر زنده بودن لطیفه بنت محمد آل مکتوم دختر حاکم دبی از سوی امارات دریافت نکرده است.

امارات برای ارائه جزئیات پرونده دختر حاکم دبی همکاری نمی کند

پیشتر گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر از ابوظبی خواهان ارائه مدارکی شده بود که زنده بودن دختر شیخ محمد بن راشد المکتوم حاکم دبی که توسط وی به اسارت گرفته شده است را تایید کند.

طبق اظهارات رابرت کول ویل سخنگوی سازمان ملل با وجود انجام یک سری مذاکرات میان مقامات امارات و سازمان ملل در ژنو هنوز هیچ سند و مدرکی از سوی مقامات این کشور دریافت نشده است.

پیشتر لیز تروسل سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام نموده بود که مقامات اماراتی باید ثابت نمایند که شاهزاده لطیفه بنت محمد آل مکتوم دختر حاکم دبی زنده است.

وی اضافه کرد: ما از مقامات امارات می خواهیم اطلاعات بیشتری درباره شرایط شاهزاده لطیفه و مدارک مربوط به زنده بودن او ارائه دهند.

تروسل تاکید نمود: مسئولان سازمان ملل با دیدن ویدئوهای منتشر شده، نگران شرایط سلامتی لطیفه هستند.

به همین دلیل، دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس، هم در واکنش به فیلم ویدئویی که از سوی بی بی سی درباره یکی از دختران حاکم دبی منتشر شده خواهان آن شد که این کشور مدارکی را درباره زنده بودن شاهزاده لطیفه ارائه کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1295

به "امارات برای ارائه جزئیات پرونده دختر حاکم دبی همکاری نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات برای ارائه جزئیات پرونده دختر حاکم دبی همکاری نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید