افشای مشخصات کلیدی گوشی تاشو Magic V آنر

به گزارش مجله جهانگیر، یکی از افشاگران مطرح دنیای مجازی، Digital Chat Station، جزئیات مهمی از گوشی تاشو آنر Magic V بر اساس مدل پایه آن به اشتراک گذاشته است.

افشای مشخصات کلیدی گوشی تاشو Magic V آنر

به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود گوشی تاشو آنر Magic V در ژانویه 2022 در چین معرفی گردد. تیزر های رسمی نشان داده اند که این دستگاه دارای طراحی تاشو به سمت داخل و صفحه نمایش با سوراخ پانچ خواهد بود.

افشاگر دنیای مجازی، Digital Chat Station، ادعا نموده است که صفحه نمایش گوشی Honor Magic V به سمت داخل تا می گردد و دارای یک سوراخ پانچ است که در گوشه سمت راست بالا واقع شده است. با این حال این منبع به میزان های دقیق نمایشگر اشاره ای ننموده است. پیشتر تیزر رسمی شرکت آنر نشان داده بود که صفحه نمایش دارای انحنای جزئی به سمت لبه سمت راست است.

به نظر می رسد که نمایشگر پنل جلویی گوشی آنر Magic V از نرخ تازه سازی 90 هرتز پشتیبانی می نماید، در حالی که صفحه نمایش داخلی نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. این دستگاه بر روی اندروید 12 اجرا می گردد که احتمالاً با آخرین نسخه Magic UI همراه خواهد شد.

بسیاری از گزارش ها ادعا نموده اند که تراشه پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت Magic V را تامین می نماید. این افشای نو بعلاوه نشان می دهد که این گوشی اولین گوشی تاشو دنیا خواهد بود که به وسیله تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 راهنمایی می گردد. در خصوص میزان باتری این دستگاه اطلاعاتی افشا نشده است، اما به گفته Digital Chat Station این باتری از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می نماید.

این احتمال وجود دارد که گوشی Magic V یک مجموعه دوربین سه گانه در پنل پشتی خود داشته باشد. یک منبع مطلع چینی ادعا نموده است که دوربین اصلی این مجموعه یک دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود. ولی جزئیات دیگر دوربین های آن در این افشاگری ذکر نشده است.

شایعات حاکی از آن است که شرکت آنر، به غیر از گوشی Magic V، در حال کار بر روی یک دستگاه تاشو دیگر با طراحی clamshell است. لازم به شرح است که در طراحی کتاب مانند (book-like) همان طور که از نامش بر می آید لولا های دستگاه در کنار آن قرار دارند و مانند یک کتاب باز می گردد. در مقابل در طراحی clamshell لولا ها مانند لپ تاپ در بالای دستگاه قرار دارند. نام clamshell به خاطر شباهت باز شدن این نوع دستگاه ها با صدف های دوکفه ای به این نوع طراحی داده شده است. پیش بینی می گردد که این گوشی تاشو آنر Magic V در سه ماهه اول سال 2022 در بازار چین عرضه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1735

به "افشای مشخصات کلیدی گوشی تاشو Magic V آنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات کلیدی گوشی تاشو Magic V آنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید