افتتاح دفتر همکاری مشترک با مرکز نوآوری بن دا در دانشگاه صنعتی سهند تبریز

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سهند تبریز از افتتاح دفتر همکاری مشترک با مرکز نوآوری بن دا در این دانشگاه اطلاع داد.

افتتاح دفتر همکاری مشترک با مرکز نوآوری بن دا در دانشگاه صنعتی سهند تبریز

امیر رضوانی مقدم در مراسم انعقاد این تفاهم نامه اظهار کرد: موضوع تجاری سازی در محیط دانشگاه های صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است لذا باید با آماده سازی اجزای مختلف زیست بوم نوآوری و فناوری، طرح های با ارزش را به مرحله ای برسانیم که سرمایه گذاری اجرا شده و بحث تجاری سازی و فروش محصول به پایان برسد.

وی ادامه داد: شتاب دهنده بن دا یکی از قوی ترین شتاب دهنده ها است و طبق مذاکراتی که با این مرکز انجام شد، فضایی در داخل دانشگاه سهند به این زمینه اختصاص خواهیم داد تا فعالیت های شتابدهی در قالب جذب، راهنمایی و رهبری تیم ها انجام گردد و شاهد تجاری سازی محصولات باشیم.

مدیر نوآوری مرکز نوآوری بن دا نیز در این مراسم گفت: تفاهم نامه ای با دانشگاه صنعتی سهند تبریز انعقاد کردیم تا افراد مستعد، تیم های فناور و خلاق دانشگاه را شناسایی و به این مرکز معرفی شوند.

به گزارش خبرنگاران، گوهرزاده اضافه کرد: دانشگاه صنعتی سهند فضایی به این امر اختصاص داده و فعالیت تیم های فناور نیز در داخل دانشگاه انجام خواهد شد.

وی، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیران دانشگاه صنعتی سهند در پایان تاکید نمود: امیدوارم با شناسایی استعدادهای برتر کشور بتوانیم در حفظ و پیشرفت آنها قدمی برداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1756

به "افتتاح دفتر همکاری مشترک با مرکز نوآوری بن دا در دانشگاه صنعتی سهند تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دفتر همکاری مشترک با مرکز نوآوری بن دا در دانشگاه صنعتی سهند تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید