اعتصاب کارگران آمازون در آلمان

به گزارش مجله جهانگیر، کارگران آمازون در آلمان در اعتراض به شرایط ایمنی و ابتلای بعضی همکارانشان به کووید19، اعتصاب می نمایند.

اعتصاب کارگران آمازون در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

کارگران6 انبار آمازون در آلمان امروز اعتصاب می نمایند. دلیل این اعتصاب، اعتراض به اقدامات ایمنی پس از ابتلا به کووید19 عده ای از کارگران در مراکز لجستیک این شرکت است.

اتحادیه کارگری وردی روز گذشته خاطرنشان کرد این اعتصاب با شعار کار خوب و سلامت 48 ساعت طول می کشد تا نسبت به فقدان شفافیت آمازون درباره کارگران مبتلا به ویروس کرونا اعتراض خود را نشان دهد.

اورهان آکمن نماینده این اتحادیه کارگری می گوید: ما اطلاعاتی در اختیار داریم که نشان دهد 30 تا 40تن از همکارانمان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

این در حالی است که آمازون از مدت ها قبل برای دستمزد بهتر و شرایط کارگران لجستیکی با اتحادیه های کارگری در آلمان اختلاف نظر دارد.

طبق اطلاعات موجود کارگران در مراکز آمازون در لیپ زیگ، بادهرسفلد، راینبرگ، ورنه و کوبلنتس اعتصاب می نمایند. آنها معتقدند آمازون سودآوری را بر ایمنی کارگران ترجیح می دهد.

آمازون در بیانیه ای این اتهامات را رد و خاطرنشان کرد از ماه ژوئن 4 میلیارد دلار برای حفاظت از نیروی انسانی و مشتریان خود در برابر کووید19 در سراسر دنیا هزینه می نماید.

پس از ایالات متحده آمریکا، آلمان دومین بازار عظیم آمازون به حساب می آید.،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 823

به "اعتصاب کارگران آمازون در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب کارگران آمازون در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید