شروع مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان

به گزارش مجله جهانگیر، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای استان از روز پنجشنبه 22 اسفند از ساعت 10 صبح شروع شده و تا سرانجام ساعت 24 آدینه 23 اسفند ادامه دارد.

شروع مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، رضا رضایی اظهارکرد: مرحله دوم ثبت نام این طرح، ویژه متقاضیان 15 شهر اهواز، دزفول، ماهشهر، اندیمشک، ایذه، بهبهان، شوشتر، شوش، شهر امام، شاهور، لالی، هفتکل، آغاجاری، باغملک و رامشیر است.

وی ادامه داد: در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای استان خوزستان تعداد 4229 نفر ظرفیت جدید ایجاد شده است. در این مرحله از ثبت نام متقاضیان واجد شرایط با داشتن پنج شرط لازم قید شده در سامانه می توانند در این طرح اقدام به ثبت نام نمایند.

رضایی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در ادارات و کافی نت ها، در این مرحله مکانیزم ثبت نام تغییر یافته و متقاضیان می توانند به وسیله رایانه شخصی و حتی با استفاده از تلفن همراه خود و با ارسال پیغام کوتاه اقدام به ثبت نام نموده و از مراجعه به ادارات و کافی نت ها خودداری نمایند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان اضافه کرد: متقاضیان می توانند به وسیله سایت www.mrud.ir یا سیستم پیغامکی به شماره 300073640 و با ارسال کد ملی سرپرست خانوار اقدام به ثبت نام اولیه و پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی اقدام به ثبت نام نهایی نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 513

به "شروع مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید