آخرین شیطنت پیشکسوت جنجالی پرسپولیس

به گزارش مجله جهانگیر، وحید قلیچ، پیشکسوت جنجالی پرسپولیس مدتی است در اینستاگرام مواضعی متفاوت و عجیب و غریب می گیرد. او به صراحت اعلام کرده که از یحیی گل محمدی خوشش نمی آید.

آخرین شیطنت پیشکسوت جنجالی پرسپولیس

او سال قبل هم در حمایت از ساپینتو سرمربی استقلال سنگ تمام گذاشت. حتی به تمرینات استقلال سر زد و یکی از بازی های این تیم را در ورزشگاه آزادی تماشا کرد.

مواضع عجیب و غریب قلیچ باعث شده هواداران و حتی تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس از او عصبانی و دلخور شوند. تعداد زیادی از پرسپولیسی ها صفحه او در اینستاگرام را آنفالو کرده اند و برخی پیشکسوتان این تیم هم علیه قلیچ مصاحبه کرده اند.

در آخرین اتفاق هم وقتی قلیچ روز چهارشنبه برای دیدار با پیشکسوتان پرسپولیس به محل تمرین این رفت با استقبال سرد عده ای از آن ها روبرو شد.

آخرین سوژه ای که قلیچ آن را برای مطرح کردن علیه پرسپولیس انتخاب کرده ماجرای مشمول شدن میلاد سرلک است. این ماجرا را دیگر همه می دانند. سرلک با دعوت نشدن به آخرین اردوی تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا دیگر ملی پوش نیست. سازمان نظام وظیفه هم رسما نامه زده و اعلام کرده که سرلک معافیت ملی پوشان تا سی سالگی را از دست داده و باید اول شهریور خودش را به محل خدمت معرفی کند. اما نکته این است که لیست بعدی تیم ملی روز 12 شهریور اعلام می شود و حضور سرلک در این لیست احتمالا می تواند سربازی او را باز هم به تاخیر بیندازد.

حالا همین موضوع تبدیل به سوژه قلیچ برای گیر دادن به پرسپولیس و البته امیر قلعه نویی شده است. باور این که مشمول شدن میلاد سرلک دغدغه ذهنی بزرگی برای وحید قلیچ شده سخت است، اما او برای این موضوع در کمتر از یک روز دو ویدئو در دو پست اینستاگرامی منتشر کرد. مراجعه به صفحه وحید قلیچ نشان می دهد او ویدئوی اولی را که بسیار جنجالی و پرحاشیه از آب درآمد پاک کرده است.

در این ویدیو او به شدت امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی اخطار داده بود: آقای قلعه نویی! اگر شما نگذارید آقایان بیرانوند، سرلک و امیری به سربازی بروند، یعنی پای برگه حرف های آقای مایلی کهن را امضا کرده اید. یعنی تمام حرف های آقای مایلی درست بوده است. اگر بخواهید این ها را در تیم ملی نگهدارید و نگذارید مانند سربازان لب خط صفر مرزی خدمت کنند، به آن ها خیانت می کنید پس این کار را نکنید. من این حرف ها را محبت آمیز می گویم.

جالب این که حتی خیلی از هواداران استقلال هم دیگر کاری به مساله سربازی امیری و بیرانوند ندارند، اما قلیچ دوباره این سوژه را مطرح کرده است.

خیلی روشن است که حرف های قلیچ درباره ماجرای سرباز شدن پرسپولیسی ها همان حرف های هواداران استقلال است که این بار از زبانِ یک پرسپولیسیِ سابق می شود. مساله ای که شائبه ارتباط نزدیک او با کانال های هواداری استقلال را بیشتر تائید می کند.

در پست دوم هم، یک کلیپ منتشر کرده و به همین روز عزیز مسئولان سازمان نظام وظیفه را قسم داده که عدالت را رعایت کنند و سرلک را به خدمت فرا بخوانند.

به هر حال قانون در این باره روشن است. امیری و بیرانوند سال هاست ملی پوش هستند. سرلک هم بازیکنی در سطح تیم ملی است. غیبت او در لیست تیم ملی عجیب تر از دعوت شدنش به نظر می رسد. اما قلیچ دارد طوری جو می دهد که انگار سرلک اصلا نباید به تیم ملی دعوت شود و اگر دعوت شود یعنی قلعه نویی برای جلوگیری از سرباز شدن سرلک تن به بی قانونی داده است!

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1402 بروزرسانی: 6 مرداد 1402 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2035

به "آخرین شیطنت پیشکسوت جنجالی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شیطنت پیشکسوت جنجالی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید