6 کتابخانه عمومی در زنجان ساخته می گردد

به گزارش مجله جهانگیر، صادقی از ساخت 6 باب کتابخانه عمومی در استان زنجان اطلاع داد و گفت:با تکمیل این تعداد کتابخانه شمار کتابخانه های استان زنجان به 106 باب خواهد رسید

6 کتابخانه عمومی در زنجان ساخته می گردد

به گزارش خبرنگاران از زنجان، صادقی سرپرست کتابخانه های عمومی استان زنجان در آئین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار گفت: کتابخانه های استان زنجان در ایام کرونا فعالیت خود را تعطیل نکردند.

او با بیان اینکه در ایام تعطیلی کتابخانه در حوزه عمرانی و بهسازی فضای کتابخانه ها فعالیت های خوبی انجام شد، اضافه نمود: 36 باب از کتابخانه های عمومی زنجان در روستا ها واقع هستند و 3کتابخانه سیار هم به منطقه ها روستایی در استان زنجان خدمات لازم را ارائه می دهند.

صادقی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد منابع کتابخانه های عمومی زنجان، یک میلیون و 445 هزار نسخه کتاب است، ادامه داد: 6 باب کتابخانه عمومی نیز در استان زنجان در دست احداث است.

او بابیان اینکه با تکمیل این تعداد کتابخانه شمار کتابخانه های استان زنجان به 106 باب خواهد رسید، اضافه نمود: در دوران شیوع کرونا خدمات رسانی کتابخانه ها در بستر فضای مجازی انجام گرفت.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: در 20 ماه گذشته 11 هزار برنامه فرهنگی به وسیله کتابخانه های استان زنجان در فضای مجازی برگزار شده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1676

به "6 کتابخانه عمومی در زنجان ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 کتابخانه عمومی در زنجان ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید