6 روش برای ارتقاء برند توسط تیشرت تبلیغاتی

به گزارش مجله جهانگیر، تیشرت تبلیغاتی که یکی از هدایای تبلیغاتی جدید به حساب می آید، موضوع مهمی برای بازاریابان سراسر دنیا به شمار می آید، زیرا پوشیدن آنها راحت است ، مالی هستند و توزیعشان نیز آسان است!

6 روش برای ارتقاء برند توسط تیشرت تبلیغاتی

جهت دریافت مشاوره خدمات طرح روی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

تا زمانی که تیشرت شما جذاب، مد روز و خوش استایل باشد، مردم از دریافت آنها به عنوان هدیه تبلیغاتی قدردانی خواهند کرد!

چند بار پیش امده که به شرکتی که از ان تی شرتی را بعنوان هدیه دریافت نموده اید اعتماد نموده باشید؟ پس اگر هنوز از این کالا بعنوان کالای تبلیغاتی استفاده ننموده اید، هم اکنون زمان آن فرا رسیده است!

امروزه صدها کسب و کار از تیشرت ها برای ارتقای مارک خود استفاده می نمایند. اما تفاوت در نحوه استفاده از تیشرت باعث میگردد که بعضی به نتایج بهتری دست پیدا نمایند. در این مقاله 6 روش ساده و منحصر به فرد ذکر خواهد شد که با به کارگیری آنها یک برند می تواند با استفاده از تیشرتهای تبلیغاتی به حدبیشتر پیشرفت دست پیدا کند.

1. استفاده از تیشرت تبلیغاتی به عنوان یونیفرم

تا به امروز متوجه شده اید که کارمندان بیشتر فروشگاه ها از تیشرت های شرکتشان بعنوان یونیفرم استفاده می نمایند. این کار باعث ایجاد اتحاد خاصی در بین اعضای شرکت میگردد. همچنین مشتریان نیز با وجود کارمندانی که لباسهای یکسانی پوشیده اند احساس راحتی خواهند کرد.

2. استفاده از تیشرت تبلیغاتی به عنوان دعوت نامه

ایا می خواهید محصول یا خدمات جدید را ارائه کنید؟ پیغام های مهیجی را درباره محصول جدید خود بر روی تیشرت ها چاپ کنید و انها را در شهر توزیع نمایید! این کار توجه مردم را به سمت کالای جدید جلب خواهد کرد و انها را به سمت کالای جدیدتان جذب خواهد کرد

3. استفاده از تیشرت تبلیغاتی به عنوان جایزه

مسابقه های هیجان انگیزی را در رسانه های اجتماعی به راه بینداید و تی شرت های جالب و دارای طرح های منحصربفردتان را به عنوان جوایز اهدا کنید. این امر باعث می گردد حسن نیت برند شما برای همه محرز گردد و مشتریان زیادی به سمت شما جذب شوند.

4. استفاده از تیشرت تبلیغاتی به عنوان هدایای خوش آمدگویی از انها بهره ببرید

تی شرت ها اغلب در صنعت توریسم به عنوان هدیه های خوش آمدگویی اهدا می شوند. این ایده می تواند توسط مشاغل دیگر نیز به کار گرفته گردد. به عنوان مثال، می توانید به مشتریانی که برای اولین بار از دفتر شما بازدید می نمایند، یک تی شرت به عنوان هدیه خوش آمدگویی اهدا کنید!

5. استفاده از تیشرت تبلیغاتی به عنوان کارت ویزیت

نام، آرم و اطلاعات تماس شرکت خود را بر روی تیشرت های فراوری شده چاپ کنید و آنها را در سطح شهر توزیع نمایید! به این ترتیب، شرکت شما برای جامعه محلی قابل مشاهده تر خواهد بود و آنها می توانند راحت تر شما را پیدا نمایند

6. استفاده از تیشرت تبلیغاتی به عنوان بخشی از محصول

بد نیست که تیشرت هایتان را به عنوان بخشی از پیشنهاداتتان در پکیج محصول بگنجانید، به خصوص اگر محصولتان گران قیمت باشد این کار واقعا موثر خواهد بود. این امر به خریدار یاری می نماید تا با برند شما ارتباط عمیق تری را برقرار نماید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1229

به "6 روش برای ارتقاء برند توسط تیشرت تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 روش برای ارتقاء برند توسط تیشرت تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید