4 خانه مسافر غیرمجاز در گلستان پلمب شد

به گزارش مجله جهانگیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از تشدید بازدیدهای نظارتی و اجرای بیش از 320 بازدید از تاسیسات گردشگری سطح استان اطلاع داد.

4 خانه مسافر غیرمجاز در گلستان پلمب شد

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، احمد تجری گفت: باهدف پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای پیشگیری از شیوع این ویروس به تأسیسات گردشگری استان ارسال شد و برای اجرای دقیق و کامل اقدامات پیشگیرانه متناسب با این دستورالعمل ها، تیم های نظارتی در سطح استان تشکیل شده است.

او تاکید نمود: از 29 اسفندماه 98 تا کنون 325 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان گلستان اجرا شده است. ازاین تعداد 98 مورد بازدید از مراکز اقامتی، 150 مورد بازدید از مراکز پذیرایی و بین راهی، 12 مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و 65 مورد بازدید از سایر مراکز و تاسیسات گردشگری استان اجرا شده است.

تجری افزود: این بازدیدها با هدف تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین تاکید بر اجرای همه مفاد دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اجرا شده است.

این مسئول گفت: در فرایند بازدیدهای نظارتی که از سطح استان با همراهی دستگاه هایی، چون نظارت بر اماکن عمومی اجرا می گردد، از فعالیت 4 واحد اقامتگاه خانه مسافر غیرمجاز در شهرستان های گرگان و بندرترکمن که بی توجه به شرایط موجود اقدام به پذیرش مسافران می کردند، جلوگیری شد.

وی اعلام کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان در طول نوروز 1399 ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا ویروس با واحدهای خاطی برخورد جدی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 538

به "4 خانه مسافر غیرمجاز در گلستان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 خانه مسافر غیرمجاز در گلستان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید